גינה משולבת בעץ אקזוטי – דק מעץ

תוכן עניינים

דק מעץ במבוק

נחשב כאחד הדקים האיכותיים ביותר שיש היום בשוק. כמו דק איפאה, הוא משדר יוקרה אך בשונה ממנו דק במבוק עמיד יותר למזג האוויר הישראלי ובעל תחזוקה מועטה. צבעו הטבעי הוא חום כהה/חום בהיר עם גוון אדמדם. כאשר לכל קורה של דק איפאה יש גוון שונה. באיפאה בשונה מאורן אין עיניים והתוצאה הסופית המתקבלת בבניית דק במבוק היא משטח בעל מראה יוקרתי עם התקנה סמוייה ומשדר מראה יוקרתי ונקי.

תהליך היצור של דק המבמבור כולל גריסה של עץ במבוק ביחד עם דבקים ופולימרים מה שהופך את הדק במבוק לחצי סנטטי. אף על פי שדק במבוק לא יינזק בגלל מזג האוויר, לשמש דווקא יש השפעה על הגוון שלו. חשיפה ממושכת לשמש תגרום לדק במבוק לאבד את צבעו החום אך בשונה מדק האיפה שמקבל גוון אפור לא אחיד,הבמבוק דוהה בצורה אחידה. יש לציין, שרק המראה של העץ משתנה אך העץ עצמו אינו נפגע. תחזוקת דק במבוק היא פשוטה מאוד ואחת לכמה שנים – כל הנדרש נדרש אך לשתוף אותו ולשמן עם שמן בגוון שקוף.

רוצים לדעת עוד? נשמח לענות על כל שאלה שלכם! השאירו את פרטיכם בתגובות ונחזור אליכם בהקדם – סאקויה פרויקטים

סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?