טיפים חשובים בעת הקמת בריכה ביתית

תוכן עניינים

בריכת שחייה ביתית היא חלום של כמעט כל אחד מאיתנו.

כיום ניתן להגשים את החלום ולהזמין התקנת בריכת שחייה בבית, הכוללת ציוד לשמירת איכות המים, אשר עלות אחזקתה נמוך יחסית ומשתלם.

כמה טיפים חשובים:

* בעזרת שימוש נכון במסנן וחומרי חיטוי ניתן לרחוץ במי הבריכה לאורך זמן, ובעת ריקון הבריכה ניתן להשתמש במים להשקיית הגינה.

* מומלץ להציב את הבריכה באזורים שחשופים לשמש כמה שיותר.

* ניתן להציב את הבריכה על ריצוף, דשא, מגרש חנייה וגג* (ראה סעיף הבא). אך חשוב שהמשטח יהיה מפולס ככל הניתן.

* רק באמצעות קונסטרוקטור ניתן לבדוק אם אפשר להציב את הבריכה על גג או מרפסת, יתכן שהמים בבריכה יצרו עומס משקל אשר הגג/המרפסת אינם יכולים לשאת.

* ישנו צורך בנק’ חשמל בסמוך לבריכה.

* יש להניח מתחת לבריכה מזרונים יעודיים בשביל להגן על יריעת ה-pvc.

* ישנן שתי דרכים לבצע חיטוי בריכות: מלח וכלור. החיטוי במלח מצריך שימוש במתקן מלח בעלות של כ-1,400 ש”ח וחיטוי בכלור בעלות של כ-100 ש”ח (למחירים מדיוקים והמלצות רצוי להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו).

* רצוי לרכוש בריכה, משאבה ופילטר מחברה מוכרת שיכולה לספק חלקי חילוף ועובדת מול מכון התקנים.

* הדרך הטובה ביותר לשדרג את חווית השימוש בבריכה היא להשקיע את הבריכה באדמה בתוספת דק מסביב או להשאיר אותה עילית ומסביבה לחפות בדק יוקרתי.

* בנוסף, אפשר לשדרג את חווית השימוש בבריכה בשימוש באביזרים משלימים לבריכה: תאורת לדים המחליפה צבעים ומקנה לבריכה מראה יוקרתי, מקלחונים סולריים, מערכות חימום חשמלי וסולרית שמאפשרת שהייה בבריכה לאורך רוב ימות השנה, מערכת זרמים ועוד.

* הדרך הטובה ביותר לשמירת על המים נקיים ואיכותיים היא להתאים מערכות חיטוי אמינות ואיכותיות ופילטר המתאים לגודל הבריכה וכמות המים.

*הדרך הטובה ביותר לשמור על מים נקיים היא להתאים בין גודל הפילטר לכמות המים בבריכה מה שיאפשר סירקולציה נכונה של המים שמירה על מים נקים.  ולהוסף קישור לעמוד פילטרים ומשאבות

* יש להתחשב בכך שבתקופת הקיץ החם, ישנו איבוד של כ1.5 ס”מ של מים עקב אידוי המים. חוץ ממילוי מים חדשים על מנת לשמור על גובה הבריכה אחיד, אין צורך בהחלפת מים במידה והמערכות המתאימות עובדות כראוי.
מתעניינים בהקמת בריכה ביתית ויש לכם עוד שאלות? פנו אלינו, נשמח להציע עוד מידע, טיפים ורעיונות שונים לביצוע הפרויקט.
חברת סאקויה פרויקטים בעץ ובאבן בע”מ תשמח להגשים לכם את החלום לבריכה ביתית בצורה בטובה ביותר!

סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?