כל מה שרציתם לדעת על גינות ביתיות

תוכן עניינים

החלום של הרבה אנשים הוא בית עם גינה מטופחת

גינה מטופחת שבה ניתן לשלב אלמנטים ע”פ סגנונות שונים. היום גינה מעוצבת לא מזכירה כלל את הגינות הישנות. הגינה זוכה למקום של כבוד באמצעות הוספת שלל אלמנטים, צמחיה מיוחדת ותוספות נוספות ההופכות אותה למקום שנעים לבלות בו. בשל מזג האוויר הנוח בישראל, הגינה היא המקום בו אנשים מקדישים לא מעט זמן כדי לבלות בו, לכן זה רק טבעי שנרצה להשקיע בה.

בריכת נוי בשילוב דק עץ ודשא סינטטי בריכת נוי בשילוב דק עץ ודשא סינטטי ניתן לשלב גינה עם אלמנטים רבים, בריכת שחיה ביתית היא ללא ספק אחת האפשרויות הקורצות ביותר להרבה מאוד בעלי בתים פרטיים. חשוב מאוד להבין כי בריכה פרטית מתאפשרת היום הרבה בזכות איכות הבריכות והיכולת להתאים את הבריכה לגודל ולסגנונו של הלקוח.

כמו כן, אחד הפייבוריטים בקרב על האלמנטים הנחשקים הוא שילוב של עץ בגינה בכלל ודק העץ בפרט. משטח דק ואלמנטי עץ מעניקים תחושה של שלווה וכפריות. אווירה כפרית ללא ספק תשדרג משמעותית את יוקרתיות ואת תחושת ההנאה מהגינה.

צמחייה בגינה היא אחת מהתוספות הכי חשובות בעיקר ליופי ולתחושה שהגינה מקנה.

כאשר בוחרים צמחייה יש מספר דברים חשוהים אשר חשוב להתחשב בהם, מעבר לרצונות הלקוחות ישנם פרמטרים כמו סיגנון וניראות של הצמחים, כמות שמש, סוג אדמה או מיקום גיאוגרפי בארץ שמשפיעים על סוג הצמחיה שנשתול בגינה. (אפשר להמשיך לפרט על סגנונות עיצוב) גם ממרפסת אפשר ליצור גינה של ממש עם אדניות המכילות צמחים ואפילו עצי פרי כדי להפוך את המרפסת שלכם לאזור שנעים וכיף לשהות בו.

לכל פרט ופרט בחצר יש השלכות עתידיות על הטיפול והאחזקה הנדרשים על מנת לשמר את האזור יפה ופורח, לכן חשוב להתאים את הגינה לרצונות הלקוח ולדחיפות תחזוקה ליצירת גינה שופעת ונעימה.

אדריכלית הנוף שלנו תשמח לעצב לכם את הגינה המושלמת עבורכם, וביחד עם הצוות המקצועי שלנו גם להגשים לכם את החלום ולהקים אותה לחיים.

סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?