עיצוב נוף ואדריכלות

תכנון גינה הוא מסע המשלב המון תכנון ומחשבה, יצירתיות ללא גבולות ותכנון קפדני כדי לייצר את הגינה שתמיד דמיינתם. תהליך קסום זה מתנהל על ידי אדריכל הנוף המיומן שלנו וצפו איך זרעי החלומות שלכם פורחים למציאות מדהימה.

גינות ועיצוב גינה

תכנון גינה הוא תהליך, הכולל בתוכו מחשבה, יצירתיות ותכנון קפדני מה שיוצר בסוף את הקמת גינת החלומות שלכם – זה מסע אשר מתחיל בהובלתכם, עם אדריכלית הנוף שלנו, אצלכם בגינה הפרטית.

 

סרטון הדמייה על ידי אדריכל לגינה


 

קביעת פגישת תכנון

אחרי שיחת טלפון קצרה נפגש אצלכם בגינה. בפגישה נעלה רעיונות וציפיות מהגינה אבל בעיקר נקשיב לחלומות שלכם ככה שאנחנו, אדריכלי הנוף נדע בדיוק מה להכניס לתוך העיצוב בשביל ליצור את גינת החלומות שלכם החלק הכי חשוב בתהליך התכנון הוא בעצם הצבת יעדים וקביעת תקציב לגינה שלכם

 

תכנון אדריכלי

לאחר הפגישה אנו ניגשים אל שולחן השרטוטים, או במקרה שלנו – המחשב, ומתחילים לעבוד על אופציות שונות שיכילו את כל הדרישות, הציפיות שלכם ושימחישו את אופי הגינה. המטרה שלנו היא ניצול מרבי של הגינה אם זה עם פינות חמד, דשא רחב ידיים, משטח דק ובריכה, צמחיה מתאימה, אפילו גינה פראית עם שבילי טיול ועצי פרי. חשוב לזכור, כאשר אנו מדברים על עיצוב גינה האופציות הן אין סופיות ואנחנו נעשה כל שביכולתנו לעמוד בדרישותיכם, כך שבסוף תעמדו אל מול תוכנית וגינה שהיא לגמרי שלכם.

 

בחירת חומרים וצמחיה

כאשר התוכנית העיצובית של הגינה מוכנה, וכל האלמנטים בגינה ממוקמים, מתחיל השלב הכי מעניין ויש היגידו הכי חשוב – בחירת סוגי החומרים והצמחייה בהם נשתמש בגינה אשר יתנו לה את האופי הייחודי שלה, כמו משטחי דק שונים- סינטטי או עץ, שביל מאבני מדרך עם חלוקי נחל למראה כפרי ומקסים, או בכלל שביל מבטון מוחלק למראה מודרני. בחירת הצמחייה – ישנם סגנונות רבים לצמחייה בגינה, אם זה גינה טרופית עם דקלים וצמחיה ארצי-ישראלית, אולי גינה אנגלית עם צמחיה מרובה ועשירה בפרחים, או בכלל גינה יפנית הנשענת על ניקיון וסדר – האפשרויות הן אינסופיות והמבחר הוא גדול אך ביחד נחבר את רשימת צמחים שתתאים לגינתכם.

 

הדמייה- כן או לא?

אז למרות התוכנית אתם עדיין לא מצליחים לדמיין את הגינה באופן שרציתם? לפעמים הדבר שהכי חסר כדי לראות את התמונה השלמה הוא הדמיה מפורטת של כל הגינה, בה תוכלו לראות את הצמחייה והחומרים השונים אחד לצד שני. בשביל זה אנחנו מציעים לכל לקוחותינו הדמיה של הגינה הכוללת בתוכה את ביתכם ואת הגינה כולה. הדמיה שכזו מטרתה לספק לכם טעימה לגינה העתידית שלכם – כך שתוכלו לראות אותה עוד לפני שהוקמה! אז זהו אנחנו רגע לפני הקמתה של עוד גינה מרשימה וכל המסע הזה התחיל משיחת טלפון אחת!

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?