עדן ושאול, תודה רבה לכם על שירות מדהים ואמין. פתרתם לי בעיה בבריכה שנמשכה לאורך זמן רב ואף בית עסק אחר לא מצא ולא סיפק לי פתרון כל כך מקצועי, טוב ובדרך כל כך אדיבה ונעימה כמו שאתם עשיתם. אתם אנשים מקסימים עם חיוך מקסים ולב טוב ואני מאחלת לכם הצלחה רבה