איך לאתר נזילות בבריכה

תוכן עניינים

איתור נזילות בבריכת השחייה הביתית שלכם הינה משימה הכרחית למניעת אובדן של מים וגם למניעת נזק למבני הבריכה השונים. ייתכן כי המשימה נראית לכם מעט מאתגרת אך האמת היא שהיא לחלוטין אפשרית לביצוע על ידי כל אחד מכם. בכתבה הבאה הכנו לכם טיפים מנצחים לאיתור נזילות בבריכה.

קודם כל – וודאו כי הנזילה לא קשורה לאידוי

כדאי לדעת כי בימי הקיץ החמים יש היתכנות גבוהה לאידוי מי הבריכה, של כ –2 – 1.5 ס”מ ביום. לאחר שווידאתם כי בריחת המים אכן לא קשורה לאידוי – אפשר להתחיל במלאכה.

סאקויה בריכות - הנזילה לא קשורה לאידוי

בדיקה ויזואלית של הבריכה

כדאי להתחיל בבדיקה ויזואלית של הבריכה וסביבתה ולחפש סימנים של איבוד מים או של אזורים לחים מסביב לבריכה. שימו לב לסדקים במבנה של הבריכה, לאריחים רופפים או לאביזרים פגומים.

סאקויה בריכות - בדיקה ויזואלית של הבריכה

בדיקת צבע

אם אתם חוששים שהנזילה היא במעטפת הבריכה, תוכלו לערוך בדיקת צבע. השתמשו במזרק או בבקבוק לחיץ כדי לשחרר כמות קטנה של כל צבע שהוא, ליד מקומות בהם אתם חוששים שיש סדקים או רווחים כלשהם. בדקו אם הצבע אכן נמשך לאזור החשוד בסדק, המעיד על נזילה.

סאקויה בריכות - בדיקת צבע

בדקו את חדר המכונות של הבריכה

וודאו שאין נזילה בחדר המכונות, מאחד הצינורות או מאחת המערכות. אם הכל יבש שם – סימן שמקור הנזילה אינו בחדר המכונות ויש לעבור לבדוק בבריכה עצמה.

סאקויה בריכות - חדר המכונות של הבריכה

סגרו את מערכות הבריכה

סגרו את מערכות הבריכה ותנו למי הבריכה לרדת. במקום בו המים ייעצרו – שם מקור הנזילה. במידה והמים לא נעצרים בתאורה או באינלטים של הבריכה – כנראה שהנזילה היא באוטם הבריכה, בפיוסי או בפסיפס. על מנת לטפל בכל אחד מהמקרים הנ”ל – תצטרכו לפנות לאיש מקצוע. תוכלו ליצור קשר עוד היום עם סאקויה בריכות ולהנות מייעוץ ושירות על ידי צוות מקצועי ואדיב שישמח להעניק לכם ידע ושירות בתחום על הצד הטוב ביותר.

 

לסיכום

לסיכומו של עניין, איתור נזילות הינה משימה חשובה ביותר בכל מה שנוגע לבריכה שלכם. אם אתם מזהים חשד לנזילה, בצעו את פעולת האיתור כמה שיותר מהר. בהצלחה!

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?