בניית בריכות ברעננה

תוכן עניינים

בכל מה שנוגע ליצירת חלל חיצוני יוקרתי ומהודר ברעננה, בניית בריכה היא בחירה מצוינת. בין אם אתם בעלי וילה או בין אם אתם שוכרים או מתגוררים בבית כלשהו ברעננה, סוגי הבריכות השונות הזמינים עבורכם מציעים מאפיינים ייחודיים שיתנו מענה לצרכים הספציפיים שלכם. בכתבה הבאה נציג עבורכם את כל הפרטים החשובים שתצטרכו לדעת לפני שתבנו בריכה בביתכם ברעננה.

 

בניית בריכות ברעננה - סאקויה בריכות

סוגי הבריכות שאפשר לבנות ברעננה

כאשר בוחנים אפשרויות בריכה לוילות, או לכל בית אחר ברעננה, חיוני לבחון את הסוגים השונים הקיימים. בריכות אינטקס מספקות פתרון נוח ומשתלם למי שמחפש בריכה זמנית או חצי קבועה. בריכות אלו קלות להקמה ולהורדה, מה שמאפשר גמישות למי מכם, בעלי הבתים שאולי יצטרכו להתאים את התקנת הבריכה שלהם. מצד שני, בריכות תעשייתיות מציעות אפשרות חזקה ועמידה יותר והן מושלמות לנכסים גדולים יותר או לבעלי וילות המעוניינים בבריכה מרווחת שיכולה לעמוד בשימוש רב לאורך זמן.

סוגי בריכות - סאקויה בריכות

 

רוצים לבנות בריכה ברעננה שתאריך ימים?

לבעלי בתים המחפשים עמידות ואריכות ימים לבריכה שלהם פנו לייעוץ מול הצוות של סאקויה לבחירה מושלמת לחומר ולסוג הבריכה. ניתן יהיה להשתמש בעץ, בטון, ופאנלים המיועדים לבניית בריכה. לוחות מיוצרים מחומרי עץ איכותיים, והם עמידים בפני בליה ושחיקה. כמו כן, בטון ישמר לאורך זמן ויתן עמידות יתרה כשהם נחשפים למים ואור שמש, ואם כל זה לא מספיק –  תחזוקה מינימלית לטווח ארוך.

 

בריכות בטון ברעננה

למי שמחפש רמת יוקרה שאין שניה לה, בריכות בטון עם לוחות עץ או בטון מציעות שילוב פנטסטי של אלגנטיות ועמידות. ניתן להתאים בריכות אלו באופן מושלם לעיצוב הבית שלכם. לוחות עץ מוסיפים עיצוב ונראות מיוחדת , בעוד לוחות בטון מספקים מראה מלוטש ועכשווי וניתן להוסיף עליו פסיפס וכו’.

 

לסיכום,

לסיכום, בניית בריכה ברעננה מציעה לכם הזדמנות ליצור מרחב של יוקרה ואלגנטיות. בין אם תבחרו בבריכת אינטקס לגמישות, בבריכה מתועשת לעמידות, או בבריכת בטון עם פנלים מותאמים אישית – תוכלו להנות מעבודה מוגמרת, נעימה לעין וכזו שתשמש אתכם לאורך זמן. פנו עוד היום לסאקויה בריכות, על מת להנות משירות יעיל ואדיב המותאם לצרכים הספציפיים שלכם.

סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?