איך לטפל במשאבה מרעישה בבריכה?

תוכן עניינים

אם אתם בעלי בריכות, וודאי אתם יודעים כי משאבת בריכה רועשת יכולה להיות גם מתסכלת וגם מדאיגה עבור בעלי בריכות. לרוב כאשר המשאבה מרעישה , זהו סימן לתקלה במשאבה הדורשת תשומת לב כדי לשמור על תפקוד תקין של הבריכה. בכתבה נציג עבורכם את הגורמים הנפוצים למשאבה רועשת, כמו גם נציג את הפתרונות היעילים לטיפול בבעיות אלו.

איך לטפל במשאבה מרעישה

הסיבות העיקריות למשאבה מרעישה

מפלס מים לא מספיק

אחת הסיבות הנפוצות למשאבה רועשת היא מפלס מים לא מספק בבריכה. כאשר מפלס המים נמוך מדי, המשאבה עלולה לפעול ללא מים, מה שיוביל לרעש מוגזם ולנזק אפשרי. כדי לפתור בעיה זו, נמליץ לכם לוודא כי מפלס המים נמצא לפחות במחצית גובה הסקימר או שמיכל האיזון מלא בכמות המים הנכונה. חשוב לציין כי לכל בריכה עשויות להיות דרישות ספציפיות, ולכן מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע או קבלן בריכה על מנת להבטיח שמירה על מפלס המים הנכון. תוכלו להתייעץ עם אנשי הצוות המומחים של סאקויה בריכות על מנת לטפל במשאבה מרעישה בצורה הטובה ביותר.

מפלס מים

תקלה חשמלית

סיבה אפשרית נוספת למשאבת בריכה רועשת היא תקלה חשמלית. בעיות כגון חיווט פגום או מנוע לא תקין עלולות להגביל את המשאבה מלהזרים מים ביעילות, וכתוצאה מכך לרעש וחוסר יעילות. אם אתם חושדים בבעיה חשמלית, עדיף לפנות לאיש מקצוע תחזוקת בריכות או לקבלן הבריכה שלכם. זאת מהסיבה שיהיה להם את הידע המתאים לאבחן את הבעיה ולבצע את התיקונים או ההחלפות הדרושים וזאת כדי להבטיח שהמשאבה שלך תפעל בצורה חלקה ושקטה.

תקלה חשמלית

אל תחששו לפנות לסיוע מקצועי

בעוד שחלק מבעיות משאבת הבריכה יכולות להיפתר על ידי בעלי הבריכה עצמם – כלומר אתם,  חשוב לזהות מתי נדרש סיוע מקצועי. אם הרעש נמשך או אם אינכם בטוחים לגבי הגורם לבעיה, מומלץ מאוד לפנות לאיש מקצוע תחזוקת בריכה או לקבלן הבריכה שלכם. תוכלו ליצור קשר עם אנשי הצוות של סאקויה בריכות ונשמח לסייע לכם במהירות וביעילות. אנו נהנים מידע ומניסיון עשירים, כך שנוכל לזהות ולטפל בבעיות משאבות מורכבות, תוך הבטחת תפקוד תקין ואריכות ימים של ציוד הבריכה שלכם.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?