איך לחמם בריכה ביתית

תוכן עניינים

כאשר בונים בריכה ביתית, חשוב לשים לב לחימום הבריכה. לחימום יש חשיבות גדולה, שכן הוא יאפשר לכם לטבול ולשחות בבריכה בכל עונות השנה ובכל שעות היממה, ללא תלות בתנאי מזג האוויר. לשחייה בבריכה יש יתרונות אדירים כמו הרפיה ורוגע, לצד אפשרות לעשות אימוני ספורט למיניהם. על כן, חימום הבריכה הביתית יאפשר לכם להנות מכל אלו בכל העת. מעבר לכך, חימום של המים יכול למנוע מחלות העוברות במים, על ידי כך שטמפרטורה קבועה של המים עשויה להרתיע חיידקים ומזיקים. יתר על כן, השקעה באלמנט נוסף וייחודי בבריכה שלכם כמו חימום המים, ישדרג את חצר הבית שלכם בכלל ואת הבריכה בפרט ויהפוך אותה למיוחדת אף עוד יותר.

 

סוגי מערכות החימום

ישנם סוגים רבים של מערכות חימום, כאשר ישנן חברות מגוונות כשכל אחת מציעה מוצרים ומערכות משלה. כל אחד מכם יכול להתאים את מערכת החימום לגודל הבריכה הביתית שלכם, בהתאם לכמות המים בבריכה, גודל הבריכה וגם המיקום הגאוגרפי שלה. נוסף על כך, וודאו האם יש כיסוי מים או לא. כך, תוך שקלול כלל הפרמטרים הללו, תוכלו לדעת איזה סוג מערכת חימום אתם צריכים לחימום הבריכה שלכם. אנשי הצוות של חברה סאקויה בריכות ישמחו לייעץ לכם בנוגע לכך, עד לבחירת מערכת החימום המושלמת עבורכם.

סאקויה בריכות - סוגי מערכות החימום

עקרונות חשובים בכל מה שנוגע למערכות חימום

מערכת חימום לבריכת שחייה ביתית, חייבת להיות אמינה על מנת לוודא שהיא תתפקד היטב לאורך כל חודשי השנה, ללא קשר לתנאי מזג האוויר החיצוניים. ישנם מספר דברים שחשוב לשים לב אליהם במערכות החימום:

 חיבור לווי פי לכל המערכות

חיבור ווי פי לכל מערכות החימום חשוב על מנת לחמם את המים מרחוק, לפני שאתם מגיעים הביתה או מתחילים לטבול בבריכה. נוסף על כך, תוכלו לבצע בקרה של המים מרחוק, מה שיאפשר מעבר לנוחות גם יעילות אנרגטית וגם חיסכון בעלויות תחזוקה של הבריכה.

טכנולוגיה של אינוונטר

טכנולוגיית אינוונטר במערכות החימום של בריכת השחייה שלכם תבטיח טמפרטורות פנימיות אופטימליות של המים, על ידי חדשנות בשיטות החימום. נוסף על כך, טכנולוגיה זו הינו ידידותית לסביבה כך שהיא נהנית אפילו מיתרון נוסף.

אחסון במקום פתוח

מערכת חימום ביתית לבריכת שחייה חיונית לשמירה על טמפרטורת מים נוחה כל השנה. לשם כך כדאי לוודא כי אתם מאחסנים את ציוד החימום בשטח פתוח ולא בחדר סגור. זאת כדי להבטיח תפעול יעיל ותחזוקה קלה של המערכות, בדומה למזגנים.

דמיון ושוני בין הבריכות

מערכות החימום מתאימות לכל הבריכות, וניתן לשים אותן בכל בריכות שחייה ביתיות. לצד זאת חשוב לזכור כי יש להתאים את החימום הנכון לכל בריכה באשר היא. אנשי הצוות של חברת סאקויה בריכות ישמחו לסייע לכם בכל הנוגע לכך.

איך לחמם בריכה ביתית - סאקויה בריכות

לסיכום

לסיכומו של עניין, מערכת חימום לבריכת השחייה הביתית שלכם תשדרג את חוויה הטבילה והשחייה שלכם בצורה משמעותית. צרו קשר עוד היום עם חברת סאקויה ותוכלו לקבל ייעוץ, הצעות מחיר ומענה על כל שאלה שהיא, תוך מענה מהיר, אדיב ומקצועי.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?