סוגי עץ לבניית בריכות

תוכן עניינים

כאשר מעצבים בריכה ביתית, ישנם מגוון סגנונות עיצוב שאפשר להתנהל לפיהם. אם אתם מחובבי העיצוב הכפרי, הרומנטי והפשוט – אנו מניחים שחשבתם על להשתמש בעץ לבניית בריכה זו. החמימות והקסם הטבעי של העץ הופכים אותו לחומר גלם מבוקש כל כך בבניית בריכות, בעיקר ביתיות. נוסף על כך, יכולת הבידוד של העץ מתאימים לבריכה חסכונית יותר באנרגיה, עוזרת לשמור על טמפרטורות המים וגם להפחית את עלויות החימום הכוללות. אז אם החלטתם להשתמש בעץ לבניית הבריכה שלכם, כדאי לבחור טוב טוב את סוג העץ שבו תרצו להשתמש.

סאקויה בריכות - סוגי עץ לבניית בריכות

אורן, אורן, ושוב אורן

בכל מה שנוגע לשימוש בעץ על מנת לבנות בריכות – עץ האורן הוא הבחירה האולטימטיבית. זאת בעיקר מהסיבה שעץ זה הינו בעל איכויות גבוהות וייחודיות, וכן משום שהוא בעל עמידות חזקה ביותר. עץ האורן מצד אחד הינו בעל חוזק מבנה, מה שמאפשר לו להיות חסין בפני ריקבון, ומצד שני הוא בעל מרקם עדין כך שגימורים הנעשים בעזרתו יספקו תוספת נהדרת לעיצוב הבריכה שלכם.

המראה המלוטש והיפיפה של עץ האורן הינם רק יתרונות נוספים לכך שעץ האורן הוא זול, זמין, חסכוני – ואפילו בר קיימא. תכונה נוספת המוזילה אץ העץ האורן הוא שהוא מגיע מישראל ועל כן אין צורך בייבוא. אז אם שכנענו אתכם להשתמש בעץ האורן לבניית הבריכה, עשינו את שלנו.

 

החתך הייחודי של עץ האורן

נוסף ליתרונות הרבים של עץ האורן עליהם הרחבנו קודם, עץ זה נהנה מחתך של  15*15, המתאים לבנייה של מגוון בריכות. כלומר, ישנו בארץ ייצור של עץ אורן בחתך 15 על 15, ועל כן זמני הרכבת הבריכות הינו מהיר יותר, ואף התהליך זול יותר. נוסף על כך, מבין כלל סוגי העצים לבניית בריכות. עץ האורן הינו היחידי שעומד בעומסים, כך שניתן להרים אותו בצורה ידנית ללא מנוף, שכן הרמת מנוף עלולה לייקר משמעותית את תהליך בניית הבריכה שלכם.

החתך הייחודי של עץ האורן - סאקויה בריכות

עץ האורן כמתאים גם לבניית בריכה עילית

אם תבחרו לבנות בביתכם בריכה עילית, תוכלו להשתמש בעץ האורן על מנת ליצור מראה מרשים ויפה מבחוץ, ללא צורך בחיפוי כלשהו – מה שיחסוך עבורכם כסף בתהליך בניית הבריכה.

 

לסיכום,

לסיכומו של עניין, תהליך בניית בריכה ביתית ועיצובה אינו תהליך של מה בכך, והוא דורש הרבה מאמץ, השקעת זמן וכסף. עם זאת, אם תבחרו בעץ האורן יחד עם ייעוץ מאנשי הצוות של סאקויה, תוכלו להבטיח לעצמכם שהתהליך יעבור בזמן המהיר ביותר, במחירים נוחים במיוחד, עם תוצאות מדהימות, ואפילו – בהנאה! צרו עימנו קשר עוד היום ותוכלו להנות משירות אדיב, מקצועי ומהיר.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?