איך לשמור על חום הבריכה

תוכן עניינים

אם אתם בעלי בריכת שחייה, בין כלל ההיבטים אליהם כדאי להתייחס ולשים לב, יש לדאוג גם לשמירה על חום בריכת השחייה שלכם. פעולה זו תאפשר לכם להנות מהארכה של עונת השחייה שלכם, שכן כך תוכלו לבלות בבריכה גם בחודשים הקרים יותר. בכתבה הבאה נשתף אתכם בשיטות שונות לשמירה על בריכה חמה לאורך כל השנה.

 

כיסויי בריכה

השקעה בכיסוי לבריכה היא אחת הדרכים היעילות ביותר לשמור על החום. כיסוי סולארי, במיוחד, לוכד את החום מהשמש ומונע את בריחתה, ובמקביל גם מפחית את אידוי המים.

סאקויה בריכות - כיסויי בריכה

פאנלים סולאריים

מערכות חימום שמש משתמשות באנרגיית השמש כדי לחמם את מי הבריכה שלכם. פאנלים סולאריים הינם אופציה ידידותית לסביבה ואפילו חסכונית, במיוחד באזורים שטופי שמש. ניתן להתקין אותם על הגג שלכם, על מתקן קרקע סמוך, או אפילו על מרפסת בריכה.

סאקויה בריכות - פאנלים סולאריים

משאבות חום לבריכה

במידה והבריכות נמצאות בצל, או אם תרצו לחמם את הבריכה ביותר מכמה מעלות בודדות, תוכלו לבחור באפשרות של משאבות חום. לכל גודל בריכה יש גודל מתאים של משאבה המתאימה לה. משאבות חום שואבות חום מהאוויר ומעבירות אותו למי הבריכה. משאבות אלו חסכוניות באנרגיה, פועלות היטב במצבי אקלים שונים, וגם מספקות חימום עקבי.

סאקויה בריכות - משאבות חום לבריכה

מחממי גז

מחממי גז, המופעלים בדרך כלל על ידי גז טבעי או פרופאן, יכולים לחמם במהירות את הבריכה שלכם. הם יעילים לחימום, אך יכולים להיות יקרים לתפעול לאורך תקופה ממושכת.

סאקויה בריכות - מחממי גז

כיסוי

לצורך שמירה על חום הבריכה, במידה והבריכה שלכם ממוקמת באזור עם לפחות 8 שעות של שמש ביום, תוכלו לשמור על חום המים על ידי כיסוי זרמים. הכיסוי בנוי בצורה ייחודית, כך שהוא אוחז בתוכו אוויר. בזכות השמש, כיסי האוויר הללו מתחממים, שומרים על חום המים וגם מחממים אותם מעט.

 

לסיכום

לסיכומו של עניין, חימום בריכות שחייה הינו עניין חשוב בהחלט שכן הוא מאפשר לכם להנות משחייה נעימה יותר בבריכה וגם להאריך את השהות שלכם בה. תוכלו לפנות עוד היום לאנשי הצוות המומחים של סאקויה בריכות וליהנות משירות יעיל, איכותי ומהיר.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?