בריכות שחיה לצימרים

תוכן עניינים

בריכת שחייה כשלעצמה הינה מקום מפלט ייחודי ומרענן. כאשר בריכה זו השוכנת בתוך הקירות השלווים של הצימר – היא מקבלת מימד חדש לגמרי, כך שהשהות שלכם בבריכה יכולה להפוך ממש לבלתי נשכחת. עצם המחשבה על שחיית בוקר מרעננת, או על טבילה נינוחה של אחר הצהריים, מוסיפה נופך של יוקרה לחוויה הנפלאה של שהות בצימר. אז אם אתם בעלי צימר ואתם שוקלים לבנות בריכה במתחם שלכם – הכתבה הבאה מיועדת בדיוק בשבילכם. בכתבה נפרט עבורכם על הפרמטרים אליהם חשוב לשים לב כאשר בונים בריכת שחיה בצימר וגם נעניק לכם טיפים מנצחים.

 

ההבדל בין בריכות שחייה בצימרים לבריכות פרטיות

בריכות שחייה לצימרים הינן שונות מבריכות פרטיות. בבניית בריכות שחייה המיועדות לצימרים, תידרשו לפעול על פי דגשים של משרד הבריאות, כמו גם לספק מערכות המסוגלות לספק פילטור של המים וניקיון שלהם למספר אנשים גדול יחסית. זאת כמובן על מנת לאפשר למשתמשים בבריכה וליושבי הצימר את החוויה הטובה ביותר וגם כדי להימנע ממחלות או זיהומים.

סאקויה בריכות - צימרים לבריכות פרטיות

גודל הבריכה

כאשר מחליטים על גודל בריכת השחייה שתיבנה בצימר, יש כמובן לקחת בחשבון את גודל דירות הצימרים. נוסף על כך, קיים צורך להיצמד לדרישות משרד הבריאות ועל פיהן להקים את הבריכה, שכן הבריכה בצימר הינה בריכה ציבורית לכל דבר וענייים, גם אם היא קטנה יותר בממדים שלה מבריכה ציבורית סטנדרטית.

סאקויה בריכות - גודל הבריכה

שילוט מתאים

יש לשים לב לדאוג לשילוט מתאים בצימר, באזור בריכת השחייה. ראשית כל, יש לדאוג להצבת מציל או להוראות השחייה ללא מציל. נוסף על כך, יש לסמן את גבהי המים על שפת הבריכה. כמו כן, לרוב תהיה דרישה לבנות בריכות גלישה, בהתאם לעירייה או למועצה בה הצימר נמצא.

 

טיפים מנצחים לבניית בריכות שחייה בצימר

ראשית, כל קחו בחשבון את התקנות המקומיות, וודאו שאתם מבינים אותן היטב. שנית, בחרו את המיקום עבור הבריכה שלכם, כך שהבריכה תמקסם הן את הפרטיות של האורחים שלכם  והן את הנגישות שלהם.  נוסף על כך, יש לשקול אפשרויות חימום, כמו דודי שמש או חשמל, וכדאי להשקיע גם במערכת סינון חזקה כדי להבטיח את איכות המים.

במידה ותוכלו, כדאי להשתמש בטכנולוגיות בריכה ידידותיות לסביבה כמו מערכות מים מלוחים, תאורת לד ומשאבות חסכוניות באנרגיה כדי להפחית את עלויות התפעול. לצד כל אלו, חשוב לשים לב גם לשירותים חיצוניים, כמו ליצור פינת ישיבה חיצונית נוחה עם צל, כדי שהאורחים יוכלו להירגע וליהנות לצד הבריכה.

סאקויה בריכות - בניית בריכות שחייה בצימר

לסיכום

לסיכומו של עניין, בריכות שחייה הן לחלוטין שדרוג עבור הצימרים שלכם. על כן. כדאי לכם להשקיע בהן. תוכלו ליצור קשר עוד היום עם אנשי הצוות של סאקויה בריכות ולהנות משירות יעיל, מקצועי ואיכותי מהמומחים שלנו. בהצלחה!

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?