בטיחות בבריכות שחיה ביתיות

תוכן עניינים

אחד הגורמים החשובים, אם לא החשוב ביותר, בכל מה שנוגע לבריכות שחיה ביתיות הוא עניין הבטיחות. לצד הכיף, ההנאה, וזמן האיכות הטמונים בבריכת שחייה ביתית, יש לשים לב לכך שבבריכה כזו חשוב לשמור על עניין הבטיחות גבוה ככל האפשר בסדר העדיפויות. על כן, תחזוקה שוטפת של מערכות סינון וטיהור, אחסנת ציוד איכותית, שערים מוגנים לילדים, וכן ציוד בטיחות נגיש – הינם הכרחיים בכדי לוודא את הבטיחות בבריכת שחיה ביתית. לאילו פקטורים כדאי לשים לב כדי לוודא שהבריכה שלהם הינה בעלת סף בטיחות גבוה במיוחד? כל הפרטים בכתבה הבאה

 

בטיחות בתוך הבריכה

בטיחות בתוך בריכת שחייה ביתית הינה נחוצה על מנת להבטיח את ההגנה של כלל המשתמשים בה. כאשר מדברים על בטיחות בתוך הבריכה, יש לשים לב לקיומם וגם לאיכותם של מדרגות, מעקה, וגם מחווני עומק – שאלו חשובים על מנת למזער סיכונים.

המדרגות מספקות נקודות כניסה ויציאה נוחות, הדרגתיות ובטוחות לבריכה, כאשר שהסבירות להחלקות ולנפילות ממנה ובסביבתה פוחתת. מומלץ לבנות את המדרגות עם חומרים עמידים להחלקה, כדי לוודא שאתם שומרים על בטיחות מרבית. נוסף על כך, מעקה יציב ישפר את בטיחות הבריכה ויעניק תמיכה ויציבות. יש לשים לב כי המעקה הינו בגובה מתאים לבריכה וכן מיוצר מחומרים עמידים בפני חשיפה תמידית למים. נוסף על אלו, גם סולם בריכה הינו משפר בטיחות. אם יש לכם בבית בריכת שחייה שעומקה יותר ממטר, יש לדאוג למדרך רגל.

סאקויה בריכות - בטיחות בתוך הבריכה

בטיחות מחוץ לבריכה

הבטחת הבטיחות מחוץ לבריכה היא קריטית לא פחות מהשמירה עליה בפנים. כיום קיימים מגוון אמצעי בטיחות, מכיסויים ועד גדרות, כך שאלו ממלאים תפקיד מכריע במניעת תאונות ושמירה על אנשים סביב אזור הבריכה:

כיסויי בטיחות: כיסויי בטיחות משמשים כמחסום הגנה כאשר הבריכה אינה בשימוש. כיסויים אלו יכולים לתמוך במשקל ולמנוע נפילות בשוגג למים, כך שתוכלו להישאר בטוחים. לכל הכיסויים >>>

כיסויי עץ, כיסויי יריעה וכיסויי תריס: אלו מציעים אפשרויות נוספות לאבטחת אזור הבריכה. כיסויים אלה מגנים על הבריכה מפני פסולת ויכולים למנוע גישת ילדים בריכה, ולשמור על בטיחות הבריכה כאשר אינה בשימוש.

גדרות מסביב לבריכה: גדרות אלו יוצרות מחסום פיזי, המונעים כניסה מקרית  לבריכה ומרחיקים ילדים וחיות מחמד משפת המים.

גדרות אלומיניום עץ וזכוכית: גדרות אלו מציעות מגוון של אסתטיקה ועמידות, ומוסיפות שכבת בטיחות נוספת לאזור הבריכה.

גדרות רשת: גדרות אלו מספקות שקיפות לבריכה מבלי לפגוע בבטיחות שלה, ומציעות ראות אל אזור הבריכה תוך שמירה על גבולותיה. לכל הגדרות >>>

בטיחות מחוץ לבריכה - סאקויה בריכות

לסיכום

לסיכומו של עניין, שמירה על בטיחות בריכת השחייה הינה חשובה במיוחד – שכן בכוחה לאפשר לכם שקט נפשי בעת השחייה בבריכה שלכם או של בני משפחתם וגם למנוע טעויות מיותרות. תוכלו להתייעץ עם אנשי הצוות של סאקויה בריכות, על מנת לבחור את אמצעי הבטיחות שיתאימו על הצד הטוב ביותר לבריכה שלכם.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?