מתי נרצה לרוקן בריכת שחיה ביתית

תוכן עניינים

ריקון בריכה ביתית היא פעולה שלא תמיד נצטרך לעשות, והיא מצריכה שיקול דעת רב. לתזמון של ריקון הבריכה יש השפעה על איכות המים בבריכה ועל הבריכה עצמה בכלל. מעבר לכך, יש לרוקן את הבריכה רק כאשר יש צורך בכך, שכן תהליך זה מביא עימו סיכונים למיניהם וגם עלויות כמובן. אם כן, מתי יש לרוקן את הבריכה? כל הפרטים בכתבה הבאה.

_סאקויה בריכות - מתי לא נרצה לרוקן את הבריכה

מתי מומלץ לרוקן את בריכת השחייה הביתית?

ריקון מומלץ כאשר תיקונים או שיפוצים דורשים גישה לחלק הפנימי של הבריכה, כגון תיקון נזילות, סדקים או ריפודים פגומים. בנוסף, ריקון המים בבריכה הוא לחלוטין הזדמנות נהדרת לרענן את המים ולבצע ניקוי יסודי. נוסף על כך, כדאי לרוקן את הבריכה כאשר יש בה נזילות, או כאשר אתם רוצים או צריכים להחליף את תאורת הבריכה.

מתי מומלץ לרוקן את בריכת השחייה הביתית_ - סאקויה בריכות

מתי לא נרצה לרוקן את הבריכה?

עם כל זאת, לעיתים לא כדאי לרוקן את הבריכה. ראשית, במקומות מסוימים בריכה ריקה יכולה להיסדק בעקבות לחץ הידרו – סטטי. אם בביתכם יש בריכת שחייה מסוג פיברגלס, כדאי לדעת כי בריכות מסוג זה הינן פגיעות במיוחד, ונתונות לסכנת עיוות בעת ריקון שלהן וחשיפה לאוויר. יתר על כן, דעו כי בריכה ריקה עלולה להתרומם מהקרקע והיא אף חשופה יותר לנזקים מבניים, אם אינה נתמכת היטב. נמליץ לכם להתייעץ עם אנשי הצוות של סאקויה בריכות על מנת לוודא כי אתם מרוקנים את הבריכה בעיתוי הנכון ומהסיבות הנכונות.

 

החשיבות של פילטרים איכותיים

אם בריכת השחייה הביתית שלכם כוללת את המערכות הנכונות מבחינת פילטרים, מלח ושאיבה – דעו כי אין לכם כל צורך לרוקן את הבריכה. זאת מהסיבה שמערכות איכותיות אמורות לעשות עבורכם את העבודה. אם כן, ישנה חשיבות עצומה בבחירת הפילטר אותו תחברו לבריכה שלכם, וכן בבחירת מערכת המלח שתתקינו בה. באם תשכילו לבחור מוצר איכותי ורציני, תוכלו לחסוך לעצמכם את הצורך בריקון הבריכה. בסאקויה בריכות, נשמח לסייע לכם בבחירה זו על מנת למצוא את המערכות המתאימות בצורה הטובה ביותר לבריכה שלכם.

 

טיפ מנצח

בעת התקנת הבריכה, החיבורים בה, המנורות והברזים, יש לשים לב שהמתקינים מבצעים הכנה. זאת על מנת להכין את בריכת השחייה הביתית שלכם למקרה בו יצטרכו להחליף את הפילטר בבריכה על ידי התקנה של ברזים לחירום.

 

פנו אלינו

על מנת לשמור על איזון בין הצורך בתחזוקה לבין הסיכונים הפוטנציאליים, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שאתם מחליטים לרוקן את בריכת השחייה הביתית שלכם. כמו כן, תחזוקה שוטפת וטיפול קפדני במים יכולים לעיתים קרובות למנוע את הצורך בריקון מוחלט. תכנון נכון, ייעוץ מומחה והערכת הדרישות הספציפיות של הבריכה חיוניים להבטחת בטיחות, אריכות ימים וביצועים מיטביים של בריכה ביתית. את כל אלו תוכלו למצוא אצל סאקויה בריכות – מזומנים ליצור איתנו קשר עוד היום ונשמח לסייע.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?