בריכות לחצר בבית

תוכן עניינים

מי מכם שיש לו בית פרטי עם חצר, יודע וודאי כי אין תחליף לרגע הזה בסופו של יום ארוך, או לחלופין בתחילת יום, בו ניתן לשבת עם כוס קפה חמה בחצר ולהשקיף על הנוף הייחודי. הרגע הנפלא הזה יכול להיות אף טוב יותר אם תבחרו לבנות בריכה בחצר הבית שלכם. בריכות בחצר הבית הן החוויה האולטימטיבית והן יספקו לכם זמן איכות מהנה עם הילדים ורגעים של פינוק סתם כך. אז בוודאי אתם שואלים את עצמכם איזו בריכה כדאי להקים בחצר הבית, כמה זמן לוקח להקים בריכה, ואיך בכלל נגשים לעניין הזה? למענה על השאלות הללו – המשיכו לקרוא את הכתבה הבאה.

בריכות לחצר בבית - סאקויה בריכות
בריכות לחצר בבית – סאקויה בריכות

בריכות מומלצות לחצר בבית

ישנו מגוון רחב של סוגי בריכות שחיה אשר תוכלו להקים בחצר הבית שלכם, הנה רק חלק קטן מהן –

 

בריכות שחיה עיליות

בריכות עיליות אלו בריכות שמניחים אותן על הקרקע כך שאין צורך לחצוב באדמה על מנת להנות מבריכה בחצר הבית. ברוב המקרים, בריכות אלו גם אינן יקרות כל כך וזמן ההקמה שלהם קצר יחסית, כמו גם אופן ההקמה אשר הינו פשוט. בריכות שחיה עיליות מלבניות יאפשרו לכם להנות משחייה מקצועית לצד טבילה מהנה בבריכה.

בריכות שחיה מתועשות

בנוסף לבריכות השחייה העיליות, תוכלו להנות מבריכות מתועשות שיאפשרו לכם להנות מחוויה מהנה וייחודית עם בני המשפחה או עם החברים שלכם.

 

בריכת עץ

בריכות עץ יכולות להיות גם מעל פני הקרקע. במקרה זה, דפנות הבריכה יווצרו על ידי קורות עצי אורן, שייראו מבחוץ. פנים הבריכה יכוסה ב פי וי סי כדי ליצור אוטמים ומספקים גימור סופי. בבריכה עילית ניתן לשפר את המראה החיצוני על ידי חיפוי בקרמיקה או עץ/דק סינטטי, או לבחור לשמר את המראה הטבעי של עץ האורן.

 

כמה זמן לוקח להקים בריכה?

ובכן כדאי לדעת כי זמן ההקמה של הבריכה תלוי בסוג הבריכה שתרצו להביא אל חצר הבית שלכם. באם תבחרו בבריכה מתנפחת, אזי תוכלו להתחיל לטבול בבריכה כבר באותו יום של קניית הבריכה. כמו כן, אלו מכם שיבחרו בבריכות שחיה עגולות לחצר הבית יוכלו להנות מהבריכה תוך זמן קצר, כאשר החנות ממנה תרכשו את הבריכה תשלח מנוף לביתכם שיביא את הבריכה אל ביתה החדש.

 

מחפשים בריכה לחצר? הכירו אותנו

אם אתם מחפשים בריכה לחצר הבית, אז סאקויה היא הכתובת שלכם. סאקויה פרויקטים בעץ ואבן בע”מ הינה חברה שעוסקת בתכנון, בעיצוב ובביצוע של גינות קרקע, זאת לצד ביצוע עבודות ייחודיות בעץ אבן ומים. החברה מעסיקה מגוון אנשי מקצוע, כך שתוכלו למצוא מענה לכל השאלות, לצד שירות בכל התחומים הנדרשים במקום אחד. כאשר תחפשו בריכה לחצר, דעו כי סאקויה היא המקום בו המקצועיות, השרותיות, והנגישות – נמצאים במקום אחד.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?