איך בונים בריכה מפאנלים

תוכן עניינים

בריכת שחייה מפאנלים, הנחשבת גם בריכה תעשייתית, הנה בריכה שחייה אשר בנויה מלוחות/פנלים לבניית מבנה הבריכה. לוחות אלו עשויים מחומרים כמו אלומיניום או טרמופלאסטים  כך הלוחות האלה מתחברים אחד לשני ע״י ברגים יעודיים כדי ליצור את קירות הבריכה היושבת על יציקת בטון. בריכות פאנלים מציעות אלטרנטיבה טובה ומהירה יותר מאשר בריכות בטון או בריכות שחייה מסורתיות אחרות, כמו גם חלופה חסכונית יותר. הסיבה לכך טמונה בעיקר בעובדה שניתן להרכיב את בריכת הפאנלים במהירות את בריכות הפנלים ניתן להתאים בקלות לדרישות הגודל שלכם לבריכת השחייה שתרצו שתהיה בביתכם. בניית בריכה מפאנלים דורשת מספר שלבים, אותם נפרט לכם בכתבה הבאה, לאחר שנכיר לכם מקרוב את סוג בריכה זה

 

איך בונים בריכה מפאנלים - סאקויה
איך בונים בריכה מפאנלים

יתרונות בריכת הפאנלים

לבריכת הפאנלים, או הבריכה המתועשת, ישנם מספר יתרונות מרכזיים. ראשית כל, בריכת הפאנלים הינה זולה יותר מבריכת הבטון. נוסף על כך, המחיר הזול לא פוגע ביוקרה ובעמידות הגבוהות שלה ניתן לייצר עיצוב בריכה נפלא בדיוק על פי רצונותיכם האישיים. תוכלו לפנות לאנשי הצוות של סאקויה ולהנות משירות אדיב ומקצועי, מהמומחים הבקיאים שיעזרו לכם לכוון את בניית הבריכה שלכם, ולהפוך חלומות למציאות מדויקת.

 

ממה מורכבת בריכה מתועשת, ובפרט בריכת הפאנלים?

בריכת מתועשת הינה בריכה הבנויה מכל דבר שאינו בטון, ובמקרה של בריכות פאנלים, הן בנויות, כמובן מפאנלים העשויים מאלומיניום או מחומר טרמופלסטי, בתוספת יציקת בטון ברצפה ויריעות פי וי סי אשר נותנות את הגימור הסופי ואת האיטום לבריכה.

 

כמה זמן לוקח לבנות בריכת פאנלים?

משק משך הקמת בריכת הפאנלים תלויה בגורמים רבים לרבות סוג הקרקע בה חופרים, גודל וצורת הבריכה. לצד כל זאת, הקמת בריכת הפאנלים אורכת בדרך כלל כשבוע וחצי כאשר בונים בריכה קטנה, או שלושה שבועות אם בונים בריכה גדולה יותר. חברת סאקויה תדאג לספק לכם את זמן ההקמה הקצר ביותר שניתן, זאת כמובן מבלי לפגוע באיכות הבריכה, על מנת שתוכלו להנות כמה שיותר מהר מהבריכה שלכם.

 

יאללה, מתחילים – שלבי בניית בריכת פאנלים

לאחר תכנון הבריכה עם התחשבות בתנאי השטח ורצונות הלקוח הצעד הראשון לבניית בריכת הפאנלים – חפירה

בריכה מפאנלים, או בריכה תעשייתית, ניתן לבנות חפורה, עלית או חצי עלית. כדאי לבצע את החפירה פלוס מטר מכל כיוון, על מנת לאפשר גמישות, בהתאם לתנאי השטח של הפרויקט, כולל פינוי פסולת למקום מורשה.

 

צעד שני – בניית הברֱיכה

לאחר שלב החפירה, יש להתחיל בבניית הבריכה. שימו לב גובה הפנלים הוא כ1.07 מ׳, שכן על מנת להגיע לבריכה בגובה רצוי כלשהו על ידכם, בעת יציקת הבטון ברצפה, יש לבצע חגורת בטון בגובה המתאים, ועליה להניח את הפאנלים.

צעד שלישי – פילוס סופי

כעת, תצטרכו לבצע פילוס סופי של גוף הבריכה טרם יצירת הבטון, וכן להוסיף רגליים לפאנלים על מנת לוודא תמיכה מרבית בגוף הבריכה שלכם.

 

צעד רביעי – יציקת בטון נוספת

בשלב זה מבצעים יצירת ביטון נוספת על מנת לבצע איחוד בין כלל הגורמים ולוודא שכל אחד נשאר במקומו על הצד הטוב ביותר.

 

צעד חמישי – חציבת חורים

חציבת חורים הגוף הבריכה על מנת להכניס את הסקימר, אינלטים או את התאורה אל גוף הבריכה הוא צעד משמעותי וחשוב לא פחות.

 

צעד שישי ואחרון – יריעת פי וי סי

השלב הסופי יהיה להתקין יריעת פי וי סי איכותית על מנת לשמור על תו תקן איכותי לבריכה שלכם.

 אופציונאלי – הפיכת הבריכה לבריכת גלישה

אם תרצו, תוכלו לבנות תעלות בטון מסביב לבריכה, על מנת להפוך אותה לבריכת גלישה עם תא איזון. נוסף על כך, במידה ובריכת הפאנלים שלכם הינה מעל הקרקע, תוכלו לבצע ריצוף דק מסביב לכל הבריכה על מנת להסתיר את הרגליים, ובנוסף לכך גם להנות מגישה נוחה אל הבריכה, כולל התקנת מדרגות עלייה לבריכה.

לסיכום,

לסיכומו של עניין, לבריכות פאנלים יש שלל יתרונות, כמו גם שלבי הקמה יחסית פשוטים שלא אורכים יותר מדי זמן. תוכלו לפנות עוד היום לאנשי הצוות של חברת סאקויה ולהתחיל להפוך את החלום שלכם לבריכה בחצר הבית – למציאות.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?