התקן וההנחיות לריצוף מסביב לבריכה ביתית

תוכן עניינים

כאשר מדובר בעיצוב או בבניית בריכה ביתית, ישנו היבט מרכזי במיוחד שאסור לנו להתעלם ממנו והוא כמובן, הריצוף סביב אזור הבריכה. לבחירת הריצוף תפקיד משמעותי לא רק בעיצוב הסגנון של חצר הבית שלכם ואזור הבריכה, אלא גם בשמירה על בטיחות בריכת השחייה שלכם. בכתבה הבאה נסביר על התקן ועל ההנחיות לריצוף סביב בריכה ביתית, תוך התמקדות בבחירה נכונה של ריצוף, בתכנון נכון של תהליך ההנחת וגם בשיבות מציאת מתקין אמין.

 

התקן וההנחיות לריצוף מסביב לבריכה ביתית - סאקויה בריכות

התאימו את הריצוף לעיצוב הבית

השיקול הראשון והחשוב במיוחד בבחירת ריצוף לאזור בריכה הוא התאמה לעיצוב הבריכה ולסגנון הכללי של הבית. הריצוף צריך להשתלב בצורה חלקה ושוטפת עם סביבת הבריכה וליצור חלל הרמוני ומושך את העין. בין אם אתם אוהבים את העיצוב המודרני ובין אם אתם דווקא מחובבי העיצוב הכפרי או עיצוב הוינטג’, בחירת הריצוף צריכה להתאים לשאר פריטי הבית, במיוחד אלו באזור הבריכה וכמובן להשתלב עם הטעם האישי שלכם.

 

התאימו את הריצוף לעיצוב הבית - סאקויה בריכות

בחרו בחומר עמיד לריצוף הבריכה

מלבד אסתטיקה ועיצוב, חשוב לבחור חומר ריצוף שיעמוד בכימיקלים החזקים הנמצאים לרוב מסביב למי הבריכה. כלור וכימיקלים אחרים המשמשים לתחזוקת הבריכה עלולים לגרום לנזק לחומרי ריצוף מסוימים וכך למעשה להוביל להידרדרות ולשינוי צבע ואיכות הריצוף לאורך זמן. חומרים כגון פורצלן, קרמיקה או אבן טבעית ידועים בעמידותם בפני הכימיקלים הללו, כך שהם ללא ספק יכולים להיות בחירה מצוינת לריצוף אזור הבריכה.

 

בטיחות מעל הכל

בנוסף לעמידות, בטיחות היא עוד היבט חיוני שיש לקחת בחשבון בעת בחירת ריצוף באזור הבריכה. האזור מסביב לבריכה מועד לפורענות מכיוון שהוא עלול להפוך לחלקלק, אשר זהו כמובן דבר המהווה סיכון גדול לכל משתמשי הבריכה ובמיוחד לילדים. לכן, בחרו בריצוף מונע החלקה, המאפשר עמידה יציבה עליו גם כאשר הוא רטוב. אריחים בעלי מרקם עמיד או חומרי ריצוף עם משטח מונע החלקה הם אידיאליים לשמירה על בטיחותכם ובטיחות שאר המשתמשים בבריכה.

 

בטיחות מעל הכל - סאקויה בריכות

רוצים להגדיל בטיחות?

בדקו אפשרויות להוסיף לאזור הבריכה שלכם:

התאימו: גדר לבריכה שלכם

התאימו: כיסוי לבריכה שלכם

 

הנחת האריחים

תכנון נכון של ריצוף הבריכה חשוב לא פחות ליצירת אזור בריכה פונקציונלי ויעיל. יש להניח את האריחי הקופינג הצמודים לבריכה בשיפוע קל כלפי הבית אך את השאר הריצוף בשיפוע נכון כלפי הבריכה וכך נמנע מכניסה של מים מלוכלכים לבריכה ולבית.

הנחת האריחים - סאקויה בריכות

אל תתפשרו – בחרו במתקין איכותי

כדי להגיע לתוצאות הרצויות על ידיכם בכל מה שנוגע לריצוף אזור הבריכה, בחרו במתקין בעל מוניטין ומנוסה המתמחה בריצוף אזורי בריכה. מתקין איכותי יידע לבצע גם תכנון נכון של הנחת הריצוף מבחינת שיפועים, כך שמי גשם לא יכנסו לבית אבל גם לא יגלשו לבריכה וירדו לחורי ניקוז מתאימים. מתקין מנוסה יהיה בעל המומחיות והידע הדרושים להתמודדות עם הדרישות הספציפיות של ריצוף בריכות, מה שיבטיח לכם ריצוף בטוח, בעל איכות גבוהה ועמיד לאורך זמן.

 

לסיכום

לסיכומו של עניין, חומר הריצוף מסביב לבריכה צריך להיות תואם לעיצוב הבריכה ולסגנון הכללי של הבית שלכם, כמו גם להיות עמיד בפני כימיקלים לבריכה. חשוב לציין שבטיחות היא בעלת חשיבות עליונה ועל כן בחרו באפשרויות ריצוף נגד החלקה כדי למנוע חלילה תאונות מיותרות. תוכלו לפנות לאנשי הצוות המומחים של סאקויה בריכות, על מנת להנות מהכוונה מקצועית ושירות יעיל בכל מה שנוגע לריצוף מסביב לבריכה הביתית שלכם.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?