איך לצמצם את אידוי המים בבריכה

תוכן עניינים

אם אתם בעלי בריכות, אולי שמתם לב שמפלס המים בבריכה שלכם נוטה לרדת עם הזמן, גם אם אין נזילות נראות לעין. תופעה זו ידועה בשם אידוי, והיא עלולה להוביל לאובדן מים משמעותי ולהגדלת עלויות התחזוקה. ידע זה כוח, גם כאשר מדובר בבריכה הביתית שלכם. אם תהיו בקיאים בסיבות לאידוי המים וגם בדרכים יעילות לצמצום האידוי, תוכלו להנות משימוש יעיל וגם ידידותי לסביבה בבריכה שלכם. בכתבה הבאה נסביר עבורכם על נושא אידוי המים בבריכה ונספק טיפים חשובים כיצד למזער אותו.

 

איך לצמצם את אידוי המים בבריכה - סאקויה בריכות

מדוע קורה אידוי המים בבריכה?

ישנם ספר גורמים אשר תורמים לאידוי המים בבריכה שלכם. אחת הסיבות העיקריות היא הטמפרטורה הגבוהה של מי הבריכה. כשהמים מתחממים, המולקולות הופכות לאנרגטיות יותר ולמעשה הן בורחות לאוויר כאדים. כתוצאה מכך, קורה אובדן מים לאורך זמן. בנוסף, במהלך חודשי הקיץ, השילוב של טמפרטורות גבוהות ושל אחוזי לחות גבוהים עלול להגדיל את קצב האידוי. השמש החמה והאוויר היבש יוצרים סביבה אידיאלית למים להתאדות במהירות משטח הבריכה.

 

איך ניתן להפחית את אידוי המים בבריכה?

כיסוי לבריכה

כדי להפחית ביעילות את אידוי המים בבריכה שלכם, הפתרון הטוב ביותר הוא לסגור אותה עם כיסוי המספק אטימה הרמטית. כיסוי בטיחות לא רק מסייע במניעת אידוי מים אלא גם מציע יתרונות נוספים כגון הגנה מפני פסולת ובטיחות משופרת. עם זאת, זכרו כי כדאי להגיע לאיזון בכל מה שנוגע לאידוי המים, בעת ​​שימוש בכיסוי. זאת אומרת שסגירת הבריכה לתקופה ממושכת עלולה ליצור חוסר איזון בכימיה של המים ועלולה להוביל לבעיות שונות. על כן, מומלץ לשמור את הבריכה מכוסה רק כאשר אינה בשימוש או בתקופות של פעילות נמוכה כדי למזער את האידוי תוך הקפדה על תחזוקה נכונה של הבריכה ואיזון כימי.

 

כיסוי לבריכה - סאקויה בריכות

הורדת טמפרטורת המים

בנוסף לשימוש בכיסוי לבריכה, ישנם אמצעים נוספים שתוכל לנקוט כדי להפחית את אידוי המים. שיטה יעילה אחת היא לשמור על מי הבריכה בטמפרטורה מעט נמוכה יותר. הורדת טמפרטורת המים יכולה למזער את האנרגיה ואת הפעילות המולקולרית וכך בעצם להפחית את קצב האידוי.

 

הורדת טמפרטורת המים - סאקויה בריכות

לסיכומו של דבר,

לסיכום, אידוי מים הוא תהליך טבעי המתרחש בכל בריכה, אך יש דרכים למזער אותו ולשמור על המשאב היקר ביותר לנו – הלוא הוא המים. שימוש בכיסוי לסגירת הבריכה או נקיטה בצעדים אחרים כמו שמירה על טמפרטורות מים נמוכות יותר יכולים להפחית משמעותית את אידוי המים בבריכה הביתית שלכם. צוות המומחים של סאקויה בריכות זמינים עבורכם כל בעת וישמחו לסייע עבורכם בהכוונה לדרך המתאימה ביותר עבורכם לאידוי מי הבריכה. פנו אלינו עוד היום, ותהנו משירות יעיל, אדיב ואיכותי.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?