עונות שחייה בבריכה ביתית

תוכן עניינים

כולנו יודעים כי אין שניה לתחושה הנעימה של השלווה והרוגע המגיעים עם טבילה בבריכה, במיוחד בחודשי הקיץ החמים. עבור רבים מאיתנו, עונת השחייה היא ממש שם נרדף לקיץ, אך תנו לנו לגלות לכם שעל ידי שימוש באמצעים הנכונים תוכלו ליהנות מהבריכה הביתית לאורך כל השנה. בכתבה הבאה נפרט לכם על הרעיון של עונות שחייה בבריכה ביתית וגם נעניק לכם שני טיפים שיעזרו לכם להרחיב את חווית הבריכה הרבה מעבר לחודשי הקיץ הרגילים.

 

עונות שחייה בבריכה ביתית - סאקויה בריכות

 

תתכוננו להאריך את הקיץ שלכם בעוד מספר חודשים

בארץ וגם בעולם, עונת בריכות השחייה נחשבת בדרך כלל מיוני עד ספטמבר, במקביל לחודשים החמים ביותר של השנה. עם זאת, עם התקדמות הטכנולוגיה והפתרונות החדשניים, השחייה בבריכה הביתית שלכם כבר לא מוגבלת רק לכמה חודשים. על ידי שימוש באמצעים מסוימים, גם אתם יכולים להאריך את עונת הבריכה שלכם ולהנות משחייה בבריכה גם בחודשי החורף הקרים ביותר.

 

דרך אחת להאריך את עונת השחייה – חימום הבריכה

האפשרות הראשונה בה תוכלו להאריך את עונת השחייה שלכם היא באמצעות חימום הבריכה. באמצעות משאבת חום, תוכלו לחמם את מי הבריכה גם במהלך החודשים הקרירים יותר. חימום זה יאפשר לכם ליהנות משחייה נעימה גם כאשר שהימים נעימים אך הלילות מתחילים להיות קרירים. עם בריכה מחוממת, תוכלו אפילו להמשיך לשחות עד נובמבר, מה שיבטיח לכם עונת בריכות ארוכה ומהנה יותר. יתר על כן, כדאי לציין כי חימום מי הבריכה באמצעות משאבת חום הינו פתרון חסכוני וידידותי לסביבה שיאפשר לכם למקסם את השימוש בבריכה וכך להפיק את המרב מההשקעה שלכם.

 

חימום הבריכה - סאקויה בריכות

כיסוי בריכה כדי להאריך את עונת השחייה

האפשרות השנייה שבאמצעותה תוכלו להשתמש בבריכה כל השנה, היא לסגור את שטח הבריכה ולהתקין עליה כיסוי. על ידי סגירת אזור הבריכה, תוכלו להגן עליו מפני גורמים חיצוניים שעלולים לקרר את הבריכה. זאת אומרת, שגם אם יורד גשם או שמזג האוויר יהיה פחות אידיאלי, עדיין תוכלו ליהנות מהבריכה שלכם. סגירת שטח הבריכה תציע לכם גם יתרונות נוספים כמו פרטיות, הגנה מפני פסולת וגם אפשרות להשתמש בבריכה לפעילויות שונות, לרבות ספורט ופעילות גופנית, ללא קשר לעונה.

 

כיסוי בריכה כדי להאריך את עונת השחייה - סאקויה בריכות

לסיכומו של עניין,

לסיכום, בעוד שעונת בריכות השחייה המסורתית עשויה להיות מוגבלת לחודשי הקיץ, תוכלו להשתמש במספר אפשרויות שונות וקלות לביצוע, על מנת להרחיב את חווית הבריכה שלכם למשך כל חודשי השנה. חימום הבריכה באמצעות משאבת חום יאפשר לכם ליהנות משחייה בחודשים הקרים יותר ואילו סגירת אזור הבריכה והתקנת כיסוי בריכה יספקו לכם סביבה נעימה שניתן ליהנות ממנה בכל תנאי מזג אוויר. תוכלו להיעזר בצוות המומחה של סאקויה בריכות על מנת לבחור באפשרות המתאימה והיעילה עבורכם ביותר.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?