עיצוב בריכות טבעיות

תוכן עניינים

בריכה טבעית השוכנת בתוך צמחייה שופעת של חצר הבית, היא חלומו של כל אחד מאיתנו. בריכה טבעית מוסיפה לחצר הבית שדרוג עיצובי יוקרתי במיוחד, וגם מעניקה לבית שלכם נופך שלוותי ומרגיע במיוחד. בריכות טבעיות רבות משלבות בתוכן גם צמחי מים מגוונים או מערכות סינון ביולוגיות המיועדות לניקוי ולתחזוקת המים. בכתבה הבאה נציג לפניכם את הבריכות הטבעיות השונות.

 

מהן בריכות טבעיות?

בריכה טבעית, המוכנה לעיתים גם בריכת ביו או בריכה אקולוגית, משתמשת בשילוב של צמחי מים וסינון ביולוגי כדי לשמור על איכות המים. גישה זו מציעה לא רק מים צלולים, אלא גם מטפחת סביבה אקולוגית משגשגת ומאוזנת.

סאקויה בריכות - מהן בריכות טבעיות

סוגי בריכות טבעיות

בריכה טבעית קלאסית

הבריכה הטבעית הקלאסית כוללת בדרך כלל שני אזורים נפרדים: אזור שחייה ואזור התחדשות. אזור השחייה הוא המקום בו ניתן להנות מהמים, ולשחות, בעוד שבאזור ההתחדשות נמצאים צמחי מים הפועלים כמסננים טבעיים. צמחים אלו סופגים חומרי הזנה ומונעים צמיחה של אצות, ומבטיחים מים נקיים.

סאקויה בריכות - בריכה טבעית קלאסית

בריכה אורגנית

בריכה אורגנית הינה בריכה נטולת כימיקלים לחלוטין. בריכה זו מסתמכת על האיזון הביולוגי הטבעי שמספקים צמחי המים והמיקרואורגניזמים כדי לשמור על המים נקיים. בריכות אלו מעניקות עיצוב ייחודי לחצר הבית והן מעניקות לה שדרוג מרענן במיוחד.

 

בריכה היברידית

בריכה היברידית היא שלוב בין בריכה טבעית לבין בריכה רגילה. בריכה היברידית כוללת שילוב של סינון מכני, כגון רחפנים ומשאבות, יחד עם מערכות סינון טבעיות כמו צמחי מים. שילוב כזה יוצר מים איכותיים במיוחד, מבלי להתפשר על איכות הסביבה.

 

למה לבחור בבריכה טבעית?

לבריכות הטבעיות ישנן מספר יתרונות על פני בריכות שחייה מסורתיות ונפרט אותם כעת.

סאקויה בריכות - לבחור בבריכה טבעית

ידידותית לסביבה

בריכות טבעיות מפחיתות את הצורך בכימיקלים מזיקים, מה שהופך אותן לבחירה ידידותית  יותר עבור הסביבה.

 

תחזוקה נמוכה

בריכות טבעיות דורשות פחות עלויות תחזוקה ותפעול בהשוואה לבריכות השחייה הרגילות.

 

בחירה עיצובית

בריכה טבעית משתלבת בצורה חלקה עם הנוף, כך שבכוחה ליצור נקודת עניין מדהימה בחצר הבית שלכם.

 

יתרונות בריאותיים

שחייה בבריכה טבעית נטולת כימיקלים הינה בריאה יותר לעור שלכם, לעיניים וגם למערכת הנשימה, מה שהופך אותה לאופציה בריאה יותר. על כן, אם תוכלו לבנות בחצר הבית שלכם בריכה טבעית – תזכו גם לאפשרות לשחות בחצר הבית שלכם, וגם להנאה מחוויה בריאה יותר עבורכם.

 

לסיכום

לסיכומו של עניין, בריכה טבעית הינה שדרוג מרענן לחצר הבית שלכם, ובכוחה להוסיף נופך עיצובי של ממש לבית שלכם. נציין כי סאקויה בריכות לא מספקים שירותי בנייה לבריכות כאלו. עם זאת, אנשי הצוות של סאקויה ישמחו להעניק לכם סיוע, הכוונה וגם שירותים שונים בנושאים הדורשים ידע ומיומנות איכותיים, אשר סאקויה נהנים מהם.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?