איך מרוקנים בריכה ביתית

תוכן עניינים

ריקון בריכה ביתית היא משימה שנדרשת לביצוע רק במקרים קיצוניים של ירוקת או לכלוך במים, תקלה או בעיה במערכות/ Pvc. פעולה זו אינה חשובה לצורך התחזוקה השוטפת של הבריכה, ואין בה צורך גם בעת היערכות לחורף. למרות שתהליך ריקון הבריכה הביתית עשוי להיראות פשוט, הוא דורש ידע ודיוק על מנת להבטיח שריקון הבריכה ייעשה בצורה בטוחה ויעילה. אם אתם בעלי בריכות – הכתבה הבאה במיוחד בשבילכם, בה ניתן לכם טיפים מנצחים לריקון בריכה ביתית.

 

סאקויה בריכות - ריקון בריכה

נקז רצפה

בריכות ביתיות ניתן לרוקן על ידי נקז רצפה,  אם הותקן אחד כזה. במידה ובבריכה הביתית שלכם אין נקז רצפה, תוכלו להשתמש במשאבה טבולה, שמכניסים אל תוך הבריכה עצמה והיא מרוקנת את מי הבריכה, באמצעות צינור המחובר אליה מחוץ לבריכה.

סאקויה בריכות - נקז רצפה

בטיחות מעל הכל

לפני הכל, חשוב לבדוק מה הן התקנות העירוניות הבטיחותיות הנוגעות לריקון בריכה ביתית באזור המגורים שלכם. תקנות אלו חשובות לא רק על מנת לשמור על הבטיחות שלכם, אלא גם למנוע בזבוז מים מיותר.

 

סיוע מקצועי

אם אינכם בטוחים לגבי אופן ביצוע תהליך ריקון הבריכה הביתית שלכם, מומלץ לבקש עזרה מאנשי מקצוע מומחים בתחום, כמו אלו של סאקויה בריכות. אלו יוכלו להדריך אותך בתהליך ואף לבצע אותו עבורכם, כך שתוכלו להבטיח לעצמכם שריקון הבריכה הביתית נעשה בצורה נכונה וזהירה.

 

לסיכום

לסיכומו של עניין, בריכה ביתית הינה נכס יקר ערך, החשוב גם ליצירת זמני איכות משפחתיים. על כן, חשוב לשמור על ריקון תקין של הבריכה הביתית על מנת לתחזק אותה. תוכלו לפנות לאנשי הצוות של סאקויה בריכות על מנת להנות מהכוונה מדויקת, מקצועית ואיכותית בנוגע לריקון הבריכה הביתית שלכם. בהצלחה!

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?