תקלה נפוצה בבריכה ביתית – אוויר במערכת

תוכן עניינים

כאשר נכנסות בועות אוויר לבריכה מהאנליטיים אנחנו יודעים להגיד שנכנסו מים למערכת, בכתבה הבאה נציג עבורכם את הסיבות האפשריות לתקלה וכן את דרכי הטיפול בה, כך שאין לכם סיבה לדאגה.

סאקויה בריכות - אוויר במערכת

הסיבות האפשריות לתקלה:

חוסר מים בבריכה

לעיתים כאשר אין מספק מים בבריכה, נכנס אוויר למערכות, כאשר ניתן לראות זאת באנליטיים של הבריכה – אם הם מכניסים מים לבריכה ביחד עם בועות אוויר, סימן שאין מספק מים בבריכה.

 

אטמים דולפים

בין הגורמים הנפוצים לתקלות אוויר במערכת הוא אטמים דולפים ברכיבי הצנרת של הבריכה, כמו המשאבה, השסתומים או המסנן. כאשר אלו נשברים או נהרסים, הם מאפשרים לאוויר להישאב אל תוך המערכת.

סאקויה בריכות - אטמים דולפים

דרכי הטיפול האפשריות בתקלה

חוסר מים בבריכה

כדי לטפל בבעיה זו, ראשית יש למלא מים עד לכמות המתאימה. מלאו מים בסקימרים של הבריכה, עד לכ- 2 ס”מ מתחת לסוף מכסה הסקימר, עד שמי הבריכה גולשים שוב. יש לציין שאם הפילטר והמשאבה נמצאים מתחת לגובה המים, אזי הבעיה תיפתר מעצמה בזכות חוק כלים שלובים, שעל פיו גובה פני נוזל מסוים בכלים שלובים, המאפשרים מעבר נוזל ביניהם, יש אף להיות שווה כאשר פועל כוח המשיכה.

יש לציין שאם הפילטר והמשאבה מעל מי הבריכה – הבעיה כנראה טמונה בשסתום ולכן יש לנקות אותו, לפתוח את המכסה של המשאבה, למלא בה מים ואז לסגור את המכסה, וכך האוויר ייצא מעצמו.

 

שסתום אל חוזר

במקרה ומערכת סינון נמצאת מעל מי הבריכה (כלומר במפלס קרקע) חשוב להתקין שסתם אל חוזר, במקרה של כניסת אוויר למערכת דבר ראשון בדקו את תקינות השסתום במקרה שהוא לא תקין יש להחליפו ולמלא מים בתוך המשאבה עצמה עד למילוי שלה ולהפיעיל את המערכת מחדש.

סאקויה בריכות - שסתום אל חוזר

לסיכום

לסיכומו של עניין, נמליץ לכם לבדוק אחת לכמה שבועות את האטימות בבריכה שלכם, כולל אינסטלציה, וכן לוודא שמפלס מי הבריכה הביתית שלכם נשאר ברמה המתאימה לו. תוכלו להיעזר באנשי הצוות של סאקויה בריכות על מנת להנות מייעוץ של אנשי מקצוע בקיאים בתחום וליצור קשר עוד היום. כמו כן, חשוב לזכור כי זיהוי מוקדם של תקלות במערכות של הבריכה שלכם, הינו חיוני לשמירה על פעילות תקינה של הבריכה ולהבטיח לכם חווית שחייה נעימה ובטוחה.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?