חיפוי לבריכות – פנים וחוץ

תוכן עניינים

חיפוי בריכות הינו תהליך שבו יוצרים משטח על דפנות הבריכה, על מנת לאפשר לו להיות חלק ומוגן. לחיפוי הבריכה יש משמעות גדולה שכן ביכולתו לשפר את המראה והעמידות של הבריכה וגם להגן עליה מפני נזקים רבים. נוסף על כך, חיפוי הבריכה מגן עליה מפני חדירה של לכלוך או של מזמים שונים.

 

כיצד האיטום נעשה?

כאשר מדובר בבריכות מתועשות, האיטום נעשה רק על ידי יריעות וי פי סי המאפשרות את איטום המים, על ידי כך ששמים את היריעות עם חפיפה קלה ומלחימים אותן יחד. כדאי לדעת כי כאשר מדובר בבריכות מבטון, אוטמים את הבטון עצמו, כך שהפסיפס והאריחים משמשים ק לנראות וליופי ואין להם משמעות לאיטום.

סאקויה בריכות - כיצד האיטום נעשה

קצת על PVC

פי וי סי הינו החומר הפופולארי ביותר לחיפוי בריכות, והוא גמיש וקל לעיבוד. כמו כן, פי וי סי קיים במגוון רחב של צבעים או עיצובים ולכן הוא משתלב נפלא בסוגי בריכות רבים. יתרונות רבים מהם נהנה הפי וי סי הוא קלות בניקוי או תחזוקה, וכן עמידות גבוה בפני מזהמים או מים. נוסף על כך, פי וי סי מתאים לכל סוגי הבריכות, כולל בריכות בטון או בריכות מתועשות.

סאקויה בריכות - קצת על PVC

חברת העוגן – הטובים ביותר

חברת העוגן נהנית מוותק של עשרות שנים, הפועלת משנות ה- 50, מספקת מוצר איכותי בעל תו תקן עולמי. ציוד הפי וי סי של חברת העוגן נמכר כיום בכל העולם, ועל כן אם אתם רוצים לבריכה שלכם את הטוב ביותר – קנו את הציוד שלכם מחברת העוגן.

 

התקנת הציוד

התקנת האביזרים בתוך הבריכה והאיטום הינה משימה חשובה בפני עצמה, שכן בכוחה לגרום לכך שהציוד יפעל בצורה טובה וחיונית. המתקינים המורשים של חברת סאקויה בריכות, יספקו לכם התקנה של מוצרים של חברת עוגפלסט. המתקינים המצוינים עברו קורס מקצועי בהכשרת חברת העוגן, והם יודעים לעבוד בצורה נכונה ומדויקת, עם 0 טעויות.

סאקויה בריכות - התקנת הציוד

כיצד בוחרים את חומר החיפוי?

כאשר אתם ניגשים לבחור את חומר החיפוי, יש לשים לב לכך שהוא קל לניקוי ולתחזוקה, וכם שהוא עמיד בפני מים או מזהמים. כמו כן, שימו לב גם לסוג הבריכה, שכן חיפוי בריכות מתועשות שונה מחיפוי בריכות בטון. כמו כן, נוסף על כך, קחו בחשבון כמובן את העלויות ואת מסגרת התקציב שאתם מסוגלים ורוצים להוציא על פעולה זו.

סאקויה בריכות - חומר החיפוי

לסיכום,

לסיכומו של ענין, יש חשיבות לבחירה אופטימלית של בחירת חומר החיפוי ולהתקנה איכותית שלו. בחירת חומר החיפוי הינה חשובה ביותר ועל כן נמליץ לכם להתייעץ עם אנשי מקצוע מוסמכים בתחום טרם הבחירה. תוכלו לפנות לאנשי הקשר של חברת סאקויה ולהנות משירות איכותי ואדיב.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?