איזה בריכה ביתית הכי טובה

תוכן עניינים

שוק הבריכות המודרני מציע ללקוחותיו סוגים שונים של בריכות ביתיות. תוכלו לבחור בבריכה חפורה, בבריכה עילית, בריכת בטון או בריכת אינטקס או בריכה מתועשת.  איזו מהבריכות היא הבריכה הטובה ביותר עבורכם ומהם היתרונות של כל בריכה? כל זאת ועוד, בהמשך המאמר.

 

איזה_בריכה_ביתית_הכי_טובה_-_סאקויה_פרויקטים
איזה_בריכה_ביתית_הכי_טובה_-_סאקויה_פרויקטים

סקירת הבריכות הקיימות לשוק הביתי

בריכות בטון הן נפוצות ביותר בשוק. ניתן לבנות אותן בשתי צורת שונות  בריכת גלישה ובריכת סקימרים. בריכת גלישה נחשבות ליוקרתיות וליקרות יותר. בריכת בטון נחשבת ליוקרתית מאוד ולעמידה במיוחד. עם זאת, מדובר בבריכה חפורה שעלותה גבוהה באופן יחסי. כמו כן, תיקונים בבריכות אלו הן פרוצדורה מורכבת הדורשת עבודה רבה. בנוסף, זמן ההקמה של הבריכה ארוך יחסית. לפיכך, ככל שיש לכם את הכסף הדרוש לשם בניית בריכה זו ואת אורך הרוח להמתין להקמה הארוכה של הבריכה, מדובר בבריכה משתלמת במיוחד.

בריכות מתועשות הן בריכות הנבנות משילוב של בטון ויריעות פי.וי.סי, מה שהופך את הקמתן לקלה ולזולה יותר. גם בריכות מתועשות הן על פי רוב בריכות חפורות, אלא שהן זולות יותר באופן משמעותי מבריכות הבטון. יתרונן הגדול של בריכות אלו הוא המחיר הזול יותר ומשך ההקמה הקצר.

בריכות עץ הן הבריכות הנבנות מקורות עץ בחתך 15*15 מה מנעניק להן חוזק רב, כמו כל הבריכות המתועשות הן יושבות על יציקת בטון והאיטום שלהן נעשה ע״י יריעת פיויסי איכותית. גם את בריכות העץ ניתן להטמין באדמה אך גם ניתן להשאיר אותן עיליות עם מראה העץ הטבעי או לחפות אותן במגוון דקים או ריצוף. הבריכות האלה זולות יחסית אל מול בריכות הבטון וגם מול בריכות מתועשות אחרות ומספקות ללקוח אופציית ביניים בין בריכת בטון ובריכת אינטקס מבלי להתפשר על נראות ואיכות הבריכה

בריכות אינטקס הן בריכות העשויות מעמודים ומיריעות P.V.C. את בריכות אלה ניתן לחפור עם דק מסביב או להשאיר אותן עיליות ולחפות בדק, הן נחשבות פשוטות יותר ועמידות לכמה שנים ולכן המחיר הזול שלהן .לבריכות אלה מגוון די גדול של מימדים אך בגלל שמדובר בבריכה מוכנה אין לנו שליטה על הגודל שלהם  יתרונן הגדול של בריכות אלו הוא מחירן הזול מאוד, כמו גם זמן ההקמה הקצר שלהן – כמה שעות עד יום עבודה בודד.

 

התאמת הבריכה לצרכי הבית

מהי הבריכה הטובה ביותר עבורכם? הבריכה שהכי מתאימה לצרכים שלכם. בחירת בריכה ביתית צריכה להתבסס על המניע שלכם לבניית הבריכה, הנראות הכללית של הגינה שלכם, עד כמה אתם מוכנים לטפח את הבריכה ומהו התקציב שלכם לצורך הקמת הבריכה הביתית שלכם. התייעצו עם המומחים של סאקויה והתאימו את הבריכה הביתית שלכם לצרכיכם האישיים, להעדפותיכם העיצוביות ולתקציב שלכם

 

איך לעצב את הבריכה באופן שיתאים לבית

חשוב לעצב את הבריכה כך שתשלב באופן הרמוני עם החצר והבית ולא תיראה כנטע זר בגינה. לשם כך, יש לפתח את אזור הבריכה כולו ולא רק את הבריכה עצמה. כמו כן, עליכם לבחור בעיצוב התואם את העיצוב הכללי של הבית והגינה שלכם. תוכלו לבחור את העיצוב באופן עצמאי או בעזרת אדריכלית הנוף שלנו המתעסקת בתחום ותשמח לסייע לכם לעצב בריכה ביתית הרמונית לגינה.

 

לסיכום

לסיכום, קיימות בשוק בריכות ביתיות שונות. לכל בריכה יתרונות וחסרונות, מבחינת עלות, משך הקמה, ופונקציונליות. בחרו בבריכה המתאימה לכם וזו המשתלבת באופן הטוב ביותר במארג הכללי של הבית והחצר שלכם. פנו אל המומחים של סאקויה לצורך בחירת בריכה ביתית והקמתה באופן יעיל ומקצועי ובמחירים משתלמים.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?