איך בונים בריכה מעץ

תוכן עניינים

בריכות עץ, כשמן כן הן, אלו בריכות שחיה הבנויות מעץ כחומר העיקרי שלהן. בניגוד לבריכות פיברלגס או בריכות בטון, בריכות העץ מציעות לכם אסתטיקה טבעית וייחודית, שתעניק לכם אווירה חמה וכפרית בתוך הבית שלכם, לא משנה היכן אתם גרים. בריכת העץ משתלבת בהרמוניה עם סביבות שונות ועם נופים חיצוניים בנוייה מקורות עץ אורן בחתוך 15*15 – המהווים את קירות הבריכה. חומר העץ ממנו בנויה הבריכה עמיד בפני מים ותנאי מזג האוויר השונים, כך שתוכלו להנות מעמידות ומאריכות ימים של בריכת העץ. מעבר לכך, בריכת העץ הינה בחירה ידידותית לסביבה. אז אחרי שהחלטתם שבריכת העץ היא הבחירה האולטימטיבית עבורכם, בכתבה הבאה נפרט עבורכם על שלבי בניית בריכת העץ.

איך בונים בריכה מעץ - סאקויה
איך בונים בריכה מעץ – סאקויה

צעד ראשון – תכנון

ראשית, שבו לתכנן את הבריכה שלכם – חשבו מה הוא גודל הבריכה שתרצו, את הצורה, העומק שלה, וגם מיקומה בחצר הבית שלכם. כמו כן, כדאי לוודא את תקנות הבנייה המקומיות ואת תקני הבטיחות הרצויים.

 

צעד שני – חפירה – אופציונאלי ניתן לבנות את הבריכה עילית לגמרי

את בריכת העץ ניתן לבנות חפורה, עלית או חצי עילית. כדאי לבצע את החפירה פלוס חצי מטר מכל כיוון, בהתאמה לתנאי השטח של הפרויקט שלכם וכן לצורה ולעומק הרצויים שלכם  – כולל התקן היתר לפינוי מסולת פסולת למקום מורשה. כדאי ליצור תשתית מפולסת ויציבה, זאת גם על ידי דחיסת האדם האדמה והוספת שכבת חול או חצץ.

 

צעד שלישי – בניית הבריכה

לאחר סיום שלב החפירה, מתחילים בבניית הבריכה, על ידי הנחה של קורות עץ אורן רב שכבתיות בחתך של 15 על 15, כאשר חיבור הקורות ייעשה באמצעות שימוש בברגים מיועדים לכך.

 

צעד רביעי – זיפות (במקרה של חפירה) ויציקת בטון

כעת, במקרה של חפירה, תצטרכו לזפת את כלל החלקים הבאים במגע עם האדמה על מנת לבצע איטום מקסימלי ולשמור על הבריכה. לאחר מכן, בצעו יציקה בטון עם ברזל ברצפת הבריכה תוך מילוי בטון בין העץ – גוף הבריכה, לבין החפירה על מנת לבודד את הבריכה מהמים באדמה.

 

צעד חמישי – חציבת חורים

חציבת חורים בגוף הבריכה היא צעד חשוב במיוחד, וזאת על מנת לאפשר כניסה של הסקימר או ,התאורה והאינלטים אל גוף הבריכה או כל מוצר אחר כמו שחייה נגד הזרם וג׳טים של ג׳קוזי.

 

צעד שביעי – התקנת יריעות פי וי סי

התקנת יריעות פי וי סי איכותית הן צעד חשוב ביותר, שכן לאיכות הפי וי סי יש חלק מכריע בעמידות הבריכה שלכם.היריעות pvc שאנחנו מתקינים הן של חברת העוגנפלסט שמיצרים בישראל מגיעות במגוון דגמים וגוונים שונים שמהם ניתן לבחור.

 

אופציונלי – הפיכת הבריכה לבריכת גלישה

במקרה שתרצו בריכת גלישה מלאה או חצי גלישה לאחר סיום בניית הבריכה השלב הבא יהיה ייצור ובניית תעלות גלישה מבטון ותא איזון אשר יכיל כמות מים מספקת לתמיכה בבריכה שגם הם יהיו מצופים ביריעות PVC  לאטימות.

 

חיפוי או שימון הבריכה

לאחר סיום גוף הבריכה, במקרה שהבריכה היא עילית או חצי עילית רצוי לצבוע אותה להגנה מפני שמש ומים המותזים על הבריכה, יש לקוחות הבוחרים לחפות את גוף הבריכה בעץ טבעי או סינטטי אך גם ניתן לחפות אותה בקרמיקה – כל זה כדי להתאים את נראות הבריכה לחזון הגינה והבית.

לסיכום,

לסיכומו של עניין, אכן בניית בריכה מעץ כוללת מספר שלבים חשובים במיוחד, אך בעזרת אנשי הצוות של סאקויה תוכלו לבצע אותם על הצד הטוב ביותר. תוכלו לפנות עוד היום לסאקויה בריכות ולהנות משירות מקצועי ואיכותי מהשורה הראשונה.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?