בניית בריכת שחיה בייתית

תוכן עניינים

בזמן האחרון יותר ויותר אנשים בונים בריכת שחייה ביתית, ולא בכדי, שכן לבריכה כזו יתרונות רבים. ראשית כל, בניית בריכת שחייה ביתית מהווה מרחב נוח למנוחה פרטית בבית שלכם עם המשפחה או עם החברים. מעבר למנוחה, כמובן שתוכלו להשתמש בה גם לשחייה ספורטיבית או אפילו לעריכת מסיבות עם כל החברים.

כאשר תהיה לכם בריכה פרטית בבית, תוכלו לחסוך לעצמכם יציאה מהבית בכדי לשלם על כניסה לבריכה באתר ספורט כלשהו או אפילו בבית מלון, שהרי כל הטוב הזה נמצא לכם ממש בתוך הבית. מחקרים מעידים כי יצירת זמני איכות משפחתיים היא בין הגורמים העיקריים לחיזוק הקשרים הבין האישיים בתוך המשפחה, ואין כמו שחייה משפחתית בתוך הבית לבילוי שכזה. בקיצור, בריכת שחיה ביתית היא ללא ספק חובה לכל אחד שיכול להרשות זאת לעצמו. אז מה צריך לדעת בנוגע לכך? כל הפרטים בכתבה הבאה.

בניית בריכת שחיה בייתית - סאקויה
בניית בריכת שחיה בייתית – סאקויה

אילו סוגי בריכות ניתן לבנות בבית?

ובכן, אם החלטתם שאתם מעוניינים לבנות בריכה בבית – הגעתם לתשובה הנכונה. כעת, נציג מספר סוגי בריכות שתוכלו לבנות בבית שלכם, זאת בהתחשב כמובן בגורמים שונים.

 

הכירו את הבריכה המתועשת

לאלו מכם אוהבי הבריכות היוקרתיות והאיכותיות מצד אחד, אך שלא מתפשרים על חיסכון בהוצאות לבניית הבריכה מצד שני – בריכה מתועשת היא האחת המתאימה לכם. הבריכה המתועשת משלבת למעשה פאנלים מחומרים עמידים, יציקת בטון וגם איטום. את כלל הבריכות המתועשות ניתן לחפות בדק, בפסיפס לבריכה או בקרמיקה, על מנת לעצב את הבריכה בצורה המתאימה ביותר עבורכם. אם תרצו, תוכלו לחפות אף את הבריכה המתועשת בדק עץ רומנטי על מנת להעניק לה מראה כפרי וחם. בבסיס הבריכה המתועשת יש בטון, בדפנותיה קיימים פאנלים מאלומיניום או מפלסטיק, והיא נהנית מאיטום איכותי במיוחד. היתרון הגדול של הבריכה המתועשת הוא העובדה כי היא זולה יותר מבריכת הבטון, אך גם נהנית מעמידות ומיוקרה. יש מגוון רחב של בריכות מתועשות – מבריכות קלקר, דרך בריכות עץ ועד בריכות פאנלים, כאשר תוכלו לפנות לאנשי המקצוע של סאקויה ולהנות מייעוץ איכותי וחם שיספק לכם תשובות לכל השאלות.

בריכות פאנלים

בין הבריכות המתועשות הבולטות ביותר בשוק כיום, נמצאת בריכת הפאנלים. בריכות אלו מורכבות מיציקת בטון ברצפה, אשר מעליו יש פאנלים – ומכאן שם הבריכה. הפאנלים עשויים מאלומיניום או מפלסטיק ויחד עם ברגים ויריעות,  ניתן ליצור באחידות את האיטום והגימור הסופיים לבריכה. את בריכות הפאנלים ניתן לחפות מבחוץ בסוגי דק שונים, בעץ או בחומר סינטטי. מעבר לאלו, ניתן לחפות גם באריחי קרמיקה על מנת להעניק מראה כפרי ונעים לבריכה. כדאי לדעת כי זמן יציקת הבטון והקמת הבריכה מסוג בריכת פאנלים משתנה על פי גדול הבריכה, כאשר אורך הפרויקט הוא בין שבוע וחצי ל- 3 שבועות.

 

בריכה מעץ

בריכה עשויה מעץ היא ללא ספק מעין נווה מדבר בתוך הקיץ הלוהט, והיא בעלת מראה יוקרתי ואלגנטי, או אפילו כפרי ופסטורלי אם תרצו. בריכות העץ ידידותיות לסביבה, והן ישנו את מראה חצר הבית שלכם מקצה לקצה. סאקויה משתמשים לצורך בניית בריכות העץ בעץ אורן, המעניק מראה רב שכבתי ואיכותי. מעבר לכך, עץ האורן עמיד ועל כן בעל חסינות מכל פגע שהוא.

ישנו מגוון רב של בריכות מעץ שתוכלו להקים בביתכם, לדוגמא, בריכות עץ חפורות המאפשרות בניית בריכה בכל עומק וגודל שתרצו. אשר השלבים לבנייתן כוללים חפירה בגינה, יישור הדפנות, הכנת הקרקע לבניית הבריכה, אשר בסופו יתבצע איטום. סוף נוסף של בריכות עץ הוא בריכת עץ עילית, אשר תהליך בנייתה נחשב פשוט יותר,  וקורות עץ האורן יוצרים את דפנותיה, שייראו כלפי חוץ. כמו כן, בריכות עץ עיליות הן בטוחות יותר למשפחה עם ילדים קטנים ומקטינה את הסיכוי לפגיעה בעת ריצה לבריכה.

בריכת אינטקס

בריכות האינטקס הן בריכות עמודים עם יריעות פי וי סי, שמחזיקה את המים. בריכות אלו מגיעות מגוון גדלים ובשלל צורות, כמו בריכה עגולה, אלפסית או בריכה מלבנית. אם תרצו, תוכלו לקנות בריכת אינטקס מוכנה מתפרקת אשר היא זולה יותר וניתנת לאחסון, וגם לבנות בריכת אינטקס עם דק אם תרצו ממש לבנות בביתכם בריכה על פי גודל וצורות מוגדרים. ניתן לבנות בריכות אינטקס עם גובהי בריכות משתנים כמו גם עם סוגי משאבות משתנים על פי בחירתכם האישית.

 

יתרונות בבניית בריכה ביתית

לבניית בריכת שחייה בבית שלכם יש יתרונות, ולא מעט בכלל. ראשית כל, הגישה הנוחה בכל זמן ובכל מצב שתרצו לבריכת השחייה הביתית שלכם היא יתרון משמעותי בפני עצמו. מעבר לכך, בריכת שחייה ביתית מאפשר לכם לבצע פעילות ספורטיבית בכל זמן שרק תרצו מבלי האפשרות להשתמש בתירוץ שמתקני הכושר רחוקים מהבית.

בריכה מספקת יתרונות רבים לנפש כמו הרפיה והפגת מתחים, ואין בריא לנפש כמו להיכנס אליה מספר פעמים בשבוע – לפחות, ולהנות ממי השחייה הצוננים כאשר השמש קופחת בחוץ. מעבר לכך, בריכת השחייה הביתית תהווה עבורכם מקור לזמני איכותיים חברתיים ומשפחתיים שאין להם תחליף. לבסוף, כדאי לזכור כי בריכת שחייה פרטית לא רק משדרגת את ההיבט העיצובי של הבית, אלא גם משדרגת את השווי הכספי שלו.

שאלות ותשובות

אין ספק לבריכה ביתית פרטית יש יתרונות רבים בהשוואה לבריכה ציבורית או לים. קודם כל, הבריכה הביתית מהווה מקום נוח לשחייה יותר משתי האפשרויות האחרות, ומציעה פרטיות מרבית – שאין שני לה. מעבר לכך, הבריכה הביתית הפרטית נגישה עבורכם בכל עת, ללא עומס או לחץ של אנשים וללא צורך בנסיעות ארוכות, או נסיעות בכלל – אל עבר מקור השחייה. כמו כן, בריכת השחייה הפרטית מספקת סביבה בטוחה יותר לשחייה, כמו גם הקפדה מרבית יותר על ניקיון ועל שאר פרטים שונים בהתאם להעדפות האישית שלכם כמובן. הבריכה הפרטית תמיד נקייה וללא כל חול או צדפים, כך שתוכלו להיכנס לבריכה, להנות ממנה, ולצאת – מבלי צורך בשלבים רבים של ניקיון או הסרת חול טרם הכניסה לרכב והחזרה הביתה.

חשוב הוא בדיקת מי הבריכה באמצעות נייר לקמוס, על ידי הכנסת הנייר למי הבריכה למספר שניות. לאחר מכן, הוציאו את הנייר, המתינו מספר שניות, ובדקו את ערכי הכלור וה- PH (חומציות).

מעבר לשלל היתרונות שמנינו קודם בנוגע לבריכת שחייה ביתית, בריכה כזו יכולה להוסיף ערך עצום לנכס שלכם, בריכת שחייה פרטית בבית היא לחלוטין פרט משדרג במיוחד שתוסיף לערך הכספי של ביתכם, במיוחד כאשר מדובר במדינה חמה כמו ישראל. נוסף על כך, בריכת שחייה פרטית מספקת אלמנטים עיצוביים משדרגים במיוחד לבית שלכם. תוכלו לפנות עוד היום לאנשי הצוות של סאקויה ולהנות מייעוץ איכותי וחם לגבי דרך העיצוב של הבריכה אותה תרצו לבנות בביתכם.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?