בריכות ניו פלסט

תוכן עניינים

לקנות בריכה לבית שלכם יכול להיות צעד טוב ואפילו מצוין לכם ולמשפחתם. הבריכה הביתית תספק לכם מקום נוח לזמן איכות של חברים ומשפחה, וגם תעניק לכם מקום נהדר ונוח לעשות פעילות גפנית לאורך זמן. הכוח של בריכה ביתית טמון גם בכך שתוכלו לשחות בה ולהנות מפרטיות עם שחיה לצד האנשים האהובים עליכם וליצור בה זיכרונות משותפים בעת שחייה משפחתית או אפילו בעת מסיבת בריכה ייחודית. בסוף כל יום תוכלו לשחרר לחצים ולהירגע ממתח היום ושגרת היום העמוסה עם טבילה בבריכה, ובריכה ביתית תשדרג את הערך העיצובי של הבית שלכם וגם את ערכו של הנכס כמובן. אז לאחר שהשתכנעתם מדוע כדאי בכלל לקנות בריכה לבית שלכם, אנו מקווים כי אתם יודעים שגם לבחירת הבריכה הטובה ביותר יש ערך רב. אמרתם הבריכה הטובה ביותר – אמרתם ניו פלסט.

בריכות ניו פלסט - סאקויה

למה לבחור בבריכה טובה?

בריכה טובה היא בראש ובראשונה בריכה בטיחותית שתספק בטיחות לכם ולבני ביתכם, במיוחד אם יש לכם בבית ילדים קטנים. בריכות איכותיות הינן כאלו אשר עומדות בתווי תקן איכותיים של בטיחות, על מנת לוודא שהשחייה תהיה בטיחותית ברמה מרבית. מעבר לכך, בריכה טובה הינה כזו עמידה, שתדאג להוריד מכם את עול התחזוקה השוטפת, כך שלמעשה קנייה שלה תספק לכם בטווח הארוך שקט וחוסר דאגה או צורך בלטפל בבעיות כלשהן, וגם לשלם עליהן כסף.

 

אמרתם איכות – אמרתם ניו פלסט

חברת ניו פלסט, הלוא היא New Plast – Technypools, קיימת כבר 60 שנה והיא פועלת כל העת על מנת לחדש עבורכם את המוצרים ואת הדגמים השונים, לכדי שדרוגם ושכלולם למוצר הטוב ביותר, ועל מנת שכלל לקוחותיה יוכלו להנות ממוצרים חדשים ומודרניים. כלל מוצרי חברת ניו פלסט נהנין מתו איכות אירופאי מחמיר, וגם כלל הבירכות עוברות בדיקת תקן על ידי הנורמה מאת 9002 ISO, כך שברגע שקניתם בריכה של ניו פלסט – אין לכם כלל סיבה לדאגה, בלשון המעטה. הבריכות של New Plast – Technypools הן בעלות מראה אלגנטי, והן עוצבו על ידי מומחים בתחום עיצוב שגם הם השתמשו כמובן בתו האיכות המחמיר ביותר. כך, חברת ניו פלסט מספקת לכלל לקוחותיה בריכה איכותית ביותר עם מראה אלגנטי, אשר עשויה מהחומרים הטובים ביותר שנבנתה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

 

לסיכומו של עניין

לסיכום, אם אתם מעוניינים בקניית בריכה חדשה לבית שלכם, אין ספק שחברת ניו פסלט היא הבריכה הנכונה ביותר עבורכם. החברה תספק לכם מגוון גדול של בריכות, כך שתהנו מחופש בחירה עד שתוכלו לדייק לעצמכם את בחירת הבריכה המתאימה ביותר עבורכם ולמשפחה שלכם, כמו גם לצרכים שלכם. כל זאת כמובן מבלי להתפשר על איכות או על כמות. אנשי הצוות של חברת סאקויה יוכלו גם הם לעזור לכם בבחירה הטובה ביותר, כך שתוכלו ליצור איתם קשר עוד היום ולהנות משירות חם, איכותי ואדיב.

לכל הבריכות של סאקויה >>>

לחנות המוצרים של סאקויה >>>

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?