איך לשלב בריכה בבית שלכם

תוכן עניינים

הקמת בריכה בבית, מכל סוג שהוא – בריכת עץ, בריכת בטון, פנאלים מאלומיניום או טרמופלסטים, בריכה חפורה או בריכת אינטקס, דורש פעולות רבות. בין כלל פעולות אלו ניתן למצוא בם, בין השאר, תכנון הבריכה, בחירת תאורה מתאימה, תחזוקת הבריכה וכן הלאה. אך מעבר לכך, ואולי החשוב מכל הוא לשים לב כיצד לשלב את הבריכה בבית שלכם. בסופו של דבר, הבריכה נהיית חלק בלתי נפרד מהבית ותושביו מבלים בה כמעט כל יום במהלך חודשי הקיץ החמים. בכתבה הבאה נעניק לכם טיפים מנצחים לשילוב בריכה בבית.

 

איך_לשלב_בריכה_בבית_שלכם_-_סאקויה_בריכות[1]

איך לשלב בריכה בבית שלכם? קודם כל, התאמה לבית ולסביבה

הצעד הראשון בכל מה שנוגע לשילוב בריכה הוא התאמתה ולבית ולסביבה שלכם. לדוגמא, אם יש לכם בית קטן ואתם מעוניינים לבנות בריכה בבית שלכם, אזי מומלץ לא לבנות בריכה גדולה מדי בכדי לשמור על מקום פנוי בגינה שניתן להקים בו פינות ישיבה ונוח על יד הבריכה. נוסף על כך, אם סביבת הבית כגון הרחובות או השכונה הינה רועשת, ייתכן כי מומלץ למקם את הבריכה באזור כמה שיותר מרוחק ממקור הרעש, על מנת להבטיח חווית שחייה מהנה.

 

 מיקום הבריכה

על אף שכולנו מחפשים את פינות הצל בקיץ הישראלי אנחנו רוצים למצוא את המקום בגינה שיספק לנו הכי הרבה שעות שמש למיקום הבריכה כך המים יהיו תמיד נעימים – אם בכל זאת תרצו להצל את הבריכה אנחנו בחברת סאקויה ממליצים על הצללה של חלק מהבריכה או למקם צלונים ושמשיות ניידות כך תוכלו לבחור בין אזורים מוצללים או שמשיים מעברת לבחירת אזור שמשי לבריכה יש לקחת בחשבון שמיקום הבריכה חייב להיות במקום אסטרטגי ומרכזי גם מבחינת כניסה ויציאה בטוחה מהמים וגם ששאר הנאות הגינה יהיו נגישות לכם, אם זה פינות ישיבה, מטבח חוץ או כל דבר אחר.

 

התאמה לרוח ולזרימת אוויר בגינה

בהמשך לבחירת מיקום הבריכה בהתאמה לזווית הצל שמש, כדאי להתאים גם את הרוח ואת זרימת האוויר בגינה בצורה מיטבית, כדי לשלב את הבריכה בבית בצורה מיטבית. בחרו מקום שאין בו יותר מדי רוח וזרימת האוויר בו נעימה, ומקמו בו את הבריכה.

 

שילוב צמחייה ומקום

שילוב בריכה בבית שלכם כולל גם בחירת מקום וצמחיה נכונים. צמחייה היא חלק בלתי נפרד מגינת הבית, והיא מוסיפה נופך עיצוב ייחודי לבריכה שלכם. הקפידו לשלב באזור הבריכה שלכם צמחייה שאינה מזיקה למי הבריכה, או כזו שלא נושרים ממנה עלים שעלולים ליפול לבריכה. כמו כן, נמליץ לבחור בצמחייה שתשתלב עם עיצוב הבריכה ואף תוסיף לו.

 

משפחה גרה ליד המים – מספר פרטים שיש לשים לב אליהם

שילוב בריכה בבית שלכם, כולל את התאמה לבני הבית, על אחת כמה וכמה עם דגש לעניין המים. ראשית כל, אם יש לכם בבית ילדים קטנים, נמליץ לשים מחסום או שער נעול לפני הבריכה, וכמובן להכין את הילדים לעניין הבריכה בבית ולדגשים שיש לשים אליהם. נוסף על כך, על מנת לאפשר לכם להנות מחוויית שחייה מהנה, תוכלו להקים על יד הבריכה ארון עם מגבות לאחר הטבילה בבריכה, או אפילו מקלחת חוץ שתאפשר לכם להתנקות טרם הכניסה לבית.

 

לסיכום

לסיכומו של עניין, התשובה לשאלה איך לשלב בריכה בבית שלכם מכיל מספר פרטים חשובים שיש לשים לב אליהם ולבצע אותם ביעילות. המומחים של סאקויה יוכלו להעניק לכם שירות וייעוץ אדיבים ומקצועיים, תוך זמינות ובקיאות רחבה. תוכלו ליצור איתנו קשר עוד יותר ולהנות ממענה מהיר ונוח.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?