איך לתכנן בריכת שחייה מאינטקס עם דק

תוכן עניינים

עבור אלו המעוניינים להקים בבית שלכם בריכה עם עיצוב ייחודי, לצד תהליך הקמה מהיר ונוח יחסית, בריכת שחייה מאינטקס עם דק היא הפיתרון האידאלי. לבריכות שחייה מאינטקס יש יתרונות רבים, כמו אפשרות נוחה לשינוע, גדלים ומגוון גדולים במיוחד, קלות התקנת הבריכה ותחזוקת הבריכה, איכות גבוהה, וגם מחיר נוח. תכנון בריכת שחייה מאינטקס עם דק יוסיף אלמנט יוקרתי לבית שלכם, ויעניק לכם חווית שחייה ייחודית ומהנה בבריכה. אז איך עושים את זה נכון? כל הפרטים בכתבה הבאה.

 

איך_לתכנן_בריכת_שחייה_מאינטקס_עם_דק_-_סאקויה_בריכות[1]

סוגי בריכות אינטקס עם דק

ישנם סוגי בריכות אינטקס מגוונים, עליהם נרחיב כעת.

 

בריכות אינטקס שקועות

בריכת אינטקס שקועה באדמה, דורשת מספר שלבי ביצוע מרכזיים. ראשית כל, יש לבצע עבודות חפירה. טרם תחילת החפירה, יש לחשב את עומקה הרצוי. בדרך כלל, עומק החפירה מחושב על ידי סכימה של גובה הבריכה עם גובה המצע או גובה היציקה מתחת. לגבי מידות של אורך ורוחב בעת החפירה, יש לקחת בחשבון את העובדה שבריכות אינטקס הינן נתמכות על ידי עמודים אשר מוסיפים רוחב.

מומלץ להסתכל על המידות החיצוניות של הבריכה, ולהוסיף להם מספר ס”מ, בהתאם להמלצות בעל המקצוע כמובן. במקרים בהם יש צורך בהעתקת תשתיות, על כן יש להיערך לכך בהתאם.לאחר ביצוע החפירה יש לייצר קירות תמך לאדמה שלא תזלוג לאזור הבריכה, השלב הבא כולל הכנות ליציקת בטון עם תעלות לניקוז המים, ובסופה תתבצע הרכבת הבריכה עד להנחתה במקום המיועד לה.

 

בריכות אינטקס עיליות או חצי חפורות

בריכות עיליות יאפשרו לכם להנות מצד אחד מנוחות גבוהה ומצד שני להנאה מטבילה בבריכה, תוך איכות ברמה גבוהה. תוכלו לבחור את הבריכה העילית המתאימה לכם ביותר, הן בהיבט של גודל הבריכה והן בהיבט של המשאבה שתתאים לגודל הצרכים שלכם. ניתן לבחור צורות שונות של בריכה, כמו עגולה, מרובעת, מלבנית או אליפטית, וכן בעומקים משנים. מעבר לכך, ניתן להנות גם מבריכות אינטקס חצי חפורות. בריכות אלו יעניקו לכם בריכה קבועה, יציבה וחזקה, שתשמש אתכם לשנים רבות וטובות.

 

ציפויי דק לבריכה

ניתן לצפות את הדק לבריכה שלכם באמצעות אורן או איפאה, במבוק או סינטטי דק אורן הינו פופולארי במיוחד, אשר יעניק לבריכה שלכם מראה כפרי לצד תחושה טבעית. מעבר לכך, אם תרצו תוכלו לצבוע את דק האורן בכל צבע שרק תרצו, והיתרון הנוסף והענק טמון בדק האורן הוא המחיר הנוח שלו.

בנוסף, האורן הינו קל להתקנה על דק ופשוט יחסית לעבוד איתו. אם תרצו, תוכלו לצפות את הדק כאמור גם באיפאה. דק איפאה הינו דק איכותי במיוחד לבריכה, בעל מראה טבעי ועדין. האיפאה מכיל סיבים דחוסים וחזקים. דק במבוק ניתן להתקין בטכניקת התקנה סמויה כך שלא רואים את הברגים והוא מאוד דומה לאיפאה, ואף עם עמידות גדולה יותר למים מאיפאה. דק סינטטי הינו הדק המומלץ ביותר להתקנה סביב הבריכה משום שהוא עמיד במיוחד למים ולשמש מכיוון שהוא לא עשוי מעץ טבעי

 

לסיכום

לסיכומו של עניין, בריכת עץ מאינטקס הינה בריכה פופולארית במיוחד במגוון בתים ומשדרת כפריות לצד יוקרה. תוכלו לפנות עוד היום לאנשי הצוות של סאקויה, ולהנות משירותי איכותי, אדיב ומקצועי.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?