איך לשמור על בריכה נקייה כל השנה

תוכן עניינים

אחזקת בריכת שחייה נקייה ונעימה לאורך כל חודשי השנה הוא בוודאי החלום של כל בעל בריכה באשר הוא. בין אם מדובר בימי הקיץ החמים או שמא בימי חורף סוערים, מראה של ברכה נקייה וכל שכן שחייה באחת כזו – מעניק לנו אושר צרוף. בריכה נקייה שכזו דורשת מכם, בעלי הבריכות לדאוג לניקיון הבריכה לאורך כל השנה. ישנם גורמים שונים המשפיעים על ניקיון הבריכה שלכם כמו רמת החומציות של המים, שינויי עונות ואפילו תנודות במזג האוויר. בכתבה הבאה אספנו עבורכם מספר טיפים מנצחים לשמירת על בריכה נקייה לאורך כל חודשי השנה.

 

מערכות פילטור

שמירה על בריכה נקייה הינה פעולה שלא ניתן לעשות לגמרי לבד, ולכן כדאי להיעזר במוצרים חיצוניים. הדבר הראשון שאנחנו צריכים למטרת שמירה על בריכה נקייה הוא מערכות פילטור וחיטוי טובות ונכונות. מערכות אלו ישאירו אתכם בראש קצת יותר שקט וידאגו שתעבדו פחות קשה על שמירת הבריכה נקייה.

 

כיסוי לבריכה

כיסוי לבריכה יעניק למים שלכם הגנה מפני עלים וחרקים שנופלים למים, ומכל מיני לכלוכים אחרים נוספים.

סאקויה בריכות - כיסוי לבריכה

שאיבת הבריכה

שאבו את הבריכה באופן קבוע כדי להסיר לכלוך או אצות שעלולים להצטבר בקרקעית. כמו כן, תוכלו להשתמש גם  במברשת בריכה כדי לקרצף את הקירות ואת רצפת הבריכה כדי למנוע הצטברות נוספת של לכלוך.

 

שמרו על רמת החומציות של מי הבריכה

בדקו באופן קבוע את רמת ה- PH, כלומר את רמת החומציות של מי הבריכה שלכם. שמירה על רמת חומציות תסייע למניעת הצטברות לכלוך שבוודאי יזיק למי הבריכה שלכם.

סאקויה בריכות - חומציות של מי הבריכה

השקיעו בניקוי רובוט

שקלו להשתמש בניקוי בריכות רובוטי כדי לסייע לשמירה שוטפת על ניקיון מי הבריכה שלכם. ישנם כיום מכשירים רבים היכולים לנקות ביעילות את פני הבריכה, את קירות הבריכה ואפילו את המים בה, כך שמכשירים אלו יחסכו לכם מאמץ ידני.

סאקויה בריכות - ניקוי רובוט

לסיכום

לסיכומו של עניין, שמירה על בריכה נקייה לאורך כל השנה הינה פעולה חיונית במיוחד. לצורך כך, תוכלו ליצור קשר עם אנשי הצוות של סאקויה בריכות עוד היום, ונדאג לספק לכם שירות יעיל, אמין ומקצועי, כי לבריכות שלכם מגיע הטוב ביותר.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?