איך לגרום לכמה שפחות אידוי מים בבריכה

תוכן עניינים

בזמן שהשמש של הקיץ קופחת, בעלי בריכות רבים, וביניהם אולי גם אתם נתקלים בבעיה של אידוי מים בבריכה. מניעה של כמה שיותר אידוי מים הינו חשוב לא רק לכיס ולכסף שלכם, אלא גם לאיכות הסביבה. בדיוק מהסיבות הללו הכנו עבורכם את הכתבה הבאה, בה נעניק לכם טיפים מנצחים שיעזרו לכם לגרום לכמה שפחות אידוי מים בבריכה.

 

לפני הכל – חשוב לדעת

כדאי לדעת כי אידוי מים בבריכת השחייה בבית שלכם הוא לא משהו שניתן למנוע לגמרי, שכן בחודשי הקיץ החמים קיים אידוי של כ – 1.5 – 2 ס”מ מים. יחד עם זאת, קיבצנו עבורכם מספר טיפים מנצחים לאידוי של כמה שיותר מים בבריכה.

 

כיסוי בטיחותי

תוכלו להשתמש בכיסוי בטיחותי לבריכה, שסוגר הרמטית את הבריכה. נציין כי גם את הכיסוי יש לפתוח לאוורור הבריכה מדי פעם בפעם.

סאקויה בריכות - כיסוי בטיחותי

איזון כימי זה הכל. טוב, אולי הרוב

שמרו על כימיה נכונה של מים בבריכת השחייה שלכם, כלומר וודאו שרמת החומציות של מי הבריכה, הלוא היא רמת ה-pH שלהם, הינה בטווח המומלץ. רמת החומציות קשורה פעמים רבות לאידוי מים, ועל כן טיפול בנושא זה יכול להפחית את אידוי המים.

 

כווננו את טמפרטורת מי הבריכה

הורדת טמפרטורת המים מפחיתה את האידוי, על כן  ייתכן כי כדאי לכם לקרר מעט את בריכת השחייה בביתכם, במיוחד בתקופות החמות של השנה.

סאקויה בריכות - טמפרטורת מי הבריכה

תקנו נזילות בבריכת השחייה

דאגו לבדוק באופן קבוע נזילות בבריכה או בצנרת ולתקן אותן במקרה הצורך, מהסיבה שאפילו נזילות קטנות עלולות להוביל לאידוי של מים רבים בבריכה.

סאקויה בריכות - נזילות בבריכת השחייה

לסיכומו של עניין,

אידוי מים בבריכת השחייה שלכם הינה תופעה מוכרת ואנו כאן על מנת לעזור לכם להתמודד איתה. חשוב לזכור כי אידוי מי הבריכה הינו רק טוב או לא טוב, אלא תלוי בכמות המים המתאדים. אנשי הצוות של סאקויה בריכות ישמחו לסייע לכם בעצות ובהכוונות נוספות, מוזמנים ליצור עימנו קשר ולהנות משירות איכותי, מהיר ואדיב.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?