איך לתכנן בריכת שחייה מבטון

תוכן עניינים

בריכת שחייה מבטון הבנויה בבית, הינה נכס משמועתי לביתכם, שכן מלבד האפקט העיצובי, היא כמובן מאפשרת לכם ולשאר בני הבית להנות משחייה מהנה ואיכותית בחודשי הקיץ החמים. בעת תכנון בריכת שחייה מבטון, יש לשים לב שעושים את כלל שלבי התהליך בצורה מוקפדת ואיכותית, ולשים לב לכלל הפרטים הקטנים יותר, והקטנים פחות. בדיוק לצורך כך, אנשי הצוות המקצועיים של סאקויה כאן כדי לתת לכם טיפים מקצועיים לתכנון מנצח של בריכת שחייה מבטון.

 

איך_לתכנן_בריכת_שחייה_מבטון_-_סאקויה_בריכות[1]

הכל מתחיל מאיש מקצוע טוב – קונסטרוקטור לתכנון בריכת השחייה מבטון שלכם

קונסטרוקטור הינו מהנדס בניין המתמחה בקונסטרוקציה, כלומר זהו האדם אשר אחראי לתכנן את חזון האדריכל בהיבט הבטיחותי והפרקטי, על מנת  לדאוג שהמבנה יעמוד בטוח, יציב וחזק. מהנדס הבניין מתכנן פרטי פרקטיים, כגון מיקום עמודי המבנה, עובי בטון הרצפה, מבנה הברזלים וכן הלאה. גם כאשר מדובר בתכנון בריכת שחייה מבטון, יש לדאוג לבחור את הקונסטרוקטור המקצועי ביותר, על מנת לוודא שהבריכה שלכם תעמוד יציבה ובצורה אופטימלית.

 

שלבי הקמת בריכת שחייה מבטון

תחילת תהליך ההקמה כולל תכנון מפורט של בריכת השחייה הרצויה שלכם. התכנון כולל מידות של בריכת השחייה העתידית, מיקום מדויק שלה, סוג החיפוי של הבריכה וכן הלאה. לאחר התכנון, יש לבצע חפירה בקרקע, להקים תפסנות ובסיס לבניית הבריכה. השלב הבא יכלול אבזור לבריכה בצינורות, בתאורה לבריכה ובאביזרי ניקוז, שבסופו תתחיל בנייה של יציקת בטון ואיטום של הבריכה. לאחר מכן מחפים את החלק הפנימי של הבריכה בחומרים כמו שיש, פסיפס לבריכות או קרמיקה. השלב האחרון יכלול מילוי של המים וביצוע בדיקת תקינות של ניקוז ושל תפקוד הבריכה על שלל מערכותיה.

 

מספר פרטים שאסור לוותר עליהם בעת תכנון הבריכה

איטום פנימי

איטום פנימי של בריכת השחייה מבטון הוא חשוב ביותר, ועל מנת לוודא שהבריכה שלכם תהנה מאיטום איכותי נמליץ להשתמש בשירותי חברת סיקה לאיטום. חברת סיקה הבין לאומית, הינה בעלת ניסיון בענף הבניה והאיטום של למעלה מ- 100 שנים. החברה מספקת מגוון פתרונות ייחודיים, בין השאר גם בתחום האיטום, כך שבעזרתה, בריכת השחייה שלכם תהיה אטומה ובטוחה לחלוטין.

 

צנרת

מלבד האיטום הפנימי של החברה, כדאי לדאוג לצנרת איכותית של בריכת השחייה שלכם. בשלב הצנרת מתקינים צנרת למפל, קו למפזרי מים, ועוד פרטים נוספין שידאגו לכך שזרימת המים בבריכה שלכם תהיה איכותית וטובה, וללא כל נזילות.

 

לסיכום

לסיכומו של עניין, בריכת שחייה מבטון הינה בעלת יתרונות רבים, כמו עמידות גבוהה במיוחד, גמישות עיצובית – כך שניתן להתאים את גודל וצורת הבריכה לגינה הביתית, וגם בעלת אפשרויות רבות לעיצוב כך שניתן לבנות את בריכת הבטון תוך שמירה על אסתטיקה רבה. על מנת לוודא שאתם עושים את תהליך הבנייה על הצד הטוב ביותר, תוכלו להיעזר בשירותים של אנשי הצוות של חברת סאקויה, שישמחו לענות לכם על כל שאלה או התייעצות.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?