איך לתכנן בריכת שחייה מעץ?

תוכן עניינים

עבור אלו מאיתנו המעוניינים לבנות בבית בריכת שחייה, בריכת שחייה מעץ היא אחת מהבריכות שיעניקו אלמנט עיצוב ייחודי ויוקרתי לגינה שלכם. בריכת שחייה מעץ הינה למעשה. בריכה הבנויה מקורות עץ אורן בחתך 15*15, רצפת בטון וחיפוי PVC . מראה העץ יעניקו מראה אסתטי לגינה שלכם, ומלבד זאת יש לה יתרונות רבים. בכתבה הבאה נספק לכם טיפים מנצחים לתכנון בריכת שחייה מעץ, לצד דגש על היתרונות הרבים של בריכה זו.

 

איך_לתכנן_בריכת_שחייה_מעץ__-_סאקויה_בריכות[1]

יתרונות בריכת השחייה מעץ

היתרון המשמעותי של בניית בריכת שחייה מעץ טמון בכך שמבנה הבריכה מאפשר הרכבה קלה יחסית, ומהירה במיוחד. מעבר לכך, תכנון בריכת שחייה מעץ הינו זול יחסית, בהשוואה לסוגי בריכות אחרים. נוסף על אלו, נציין כי בחירה של עץ איכותי בבריכת השחייה מעניק לבריכה עמידות בפני נזקי מזג אוויר, או עמידות מפני מזיקים שונים.

 

תכנון בריכה מעץ מצריך איש מקצוע מומחה

תכנון בריכה מעץ מצריך מחשבה והסתכלות על כלל השטח העומד לרשותנו תוך כדי התחשבות בתנאי השטח, הגישה אליו ואף התקציב שעומד לרשותכם. בגינות רבות אנו נמליץ לעשות בריכות עיליות לצורך חיסכון בעלויות או אפילו חצי שקועות בתכנון נתייחס גם למיקום השמש והבית ביחס לבריכה ובנושא של עצים העלולים להפריע לבריכה בטיחות הוא אחד הנושאים הכי חשובים וכן ניקח אותו בחשבון כאשר נתכנן את הבריכה ונמליץ על גדר או כיסוי בטיחותי להגנה על בני הבית.

 

שלבי הקמת בריכת השחייה מעץ

ראשית כל, נציין כי בניית בריכה מעץ יכולה להיות בריכה חפורה או בריכה עילית. בריכה עילית לא מצריכה תכנון בנייה, בעוד תכנון בריכת שחייה חפורה דורשת מספר שלבים. השלב הראשון הוא תכנון חפירה בגינת הבית, אשר במהלכו פסולת הבנייה מפונה. לאחר מכן, מבצעים יישור של דפנות הבריכה, והכנת הקרקע לבניית הברכה.

בשלב זה מתקנים קורות עץ בחתך של 15*15 אחת על גבי השנייה, עד ליצירת הבריכה. בסאקויה תוכלו להנות מבניית בריכות מקורות עץ אורן של 15*15. בנייה זו הינה איכותית ביותר. קורות אלו הינן רב שכבתיות ואיכותיות, כך שעץ האורן העמיד יוצר דפנות חסינות לכל פגע שהוא, לצד מראה יוקרתי ועיצובי.

הצעד הבא יכלול זיפות חיצוני של גוף הבריכה, על מנת לבצע הגנה מרבית על הברכה וכן בכדי למנוע מגע בין העץ למים באדמה. לאחר יציקת בטון ברצפת הבריכה השלב האחרון כולל בחירה של גוון הפי וי סי שמתחמים אותו בכדי לאטום את הברכה מבפנים עד ליצירת גימור סופי.

 

טיפ מנצח לתכנון בריכת שחייה מעץ: איטום על ידי PVC

איטום הברכה על ידי יריעת פי וי סי על פני פסיפס בבריכה, הינו מומלץ ביותר. יריעות פי וי סי הינן דורשות הלחמה או הדבקה ועשויות מחומרים אטומים וגמישים. לצד זאת, יש ליריעות הפי וי סי גם אורך חיים ארוך במיוחד וגם צבע בהיר המונע את הצורך במריחת שכבת הלבנה.

 

לסיכום

לסיכומו של עניין, תכנון בריכות שחייה מעץ מצריך תכנון מדויק ומקצועי על ידי אנשי צוות מיומנים ובקיאים. אצלנו בסאקויה תוכלו למצוא מענה מהיר, זמין ונוח, לצד קבלת מידע איכותי ומקצועי. מוזמנים לפנות אלינו עוד היום וניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?