איך מתאימים את הבית לבריכה

תוכן עניינים

כאשר מתכננים בריכה בבית, דרושות פעולות שונות כגון בחירת סוג הבריכה – בריכת אינטקס, בריכה מבטון, בריכה מעץ, בריכת פנאלים, בריכת עילית או בריכה חפורה, וכן הלאה. מלבד בחירת סוג הבריכה יש לבחור את המיקום שלה, להתאים אותה לתושבי הבית, ועוד פעולות רבות ושונות. אך טרם ביצוע פעולות אלו, יש להתאים את סוג הבית לבריכה שלכם. אז איך מתאימים את הבית לבריכה? כל הפרטים בכתבה הבאה.

 

איך_מתאימים_את_הבית_לבריכה_-_סאקויה_בריכות[1]

גרים בבניין? קחו בחשבון שלא תוכלו לשים בריכה בלי קונסטרוקטור

אלו מכם הגרים בבניין ומעוניינים להתאים את הבית לבריכה, יש לשים לב כי דרוש בעל מקצוע לשם הקמת הבריכה שלכם, והוא קונסטרוקטור. קונסטרוקטור הינו מהנדס בניין המתמחה בקונסטרוקציה, כלומר זהו האדם אשר אחראי לתכנן את חזון האדריכל בהיבטח הבטיחותי והפרקטי, על מנת  לדאוג שהמבנה יעמוד בטוח, יציב וחזק. מהנדס הבניין מתכנן פרטי פרקטיים, כגון מיקום עמודי המבנה, עובי בטון הרצפה, מבנה הברזלים וכן הלאה.

גם כאשר מדובר בתכנון בריכת שחייה מבטון, יש לדאוג לבחור את הקונסטרוקטור המקצועי ביותר, על מנת לוודא שהבריכה שלכם תעמוד יציבה ובצורה אופטימלית. הסיבה העיקרית לכך שהקמת בריכה בבניין דורשת קונסטרוקטור, היא מכיוון שזו בניין רב קומות ויש לקחת בחשבון פרטים רבים בו על מנת להקים בריכה באחת מהקומות.

 

איך מתאימים את הבית לבריכה גרים בבית פרטי? הכל פתוח עבורכם

בניגוד להקמת כל בריכה שהיא בבניין, בעת תכנון בריכה בבית פרטי, כל סוגי הבריכות האפשריות פתוח לפניכם. תוכלו לבחור בין בריכת עילית, לבריכה חפורה, וגם בין בריכת עץ או בריכת בטון, ועוד סוגי בריכות נוספים. כמובן שאם תרצו, רצוי ואף מומלץ להיעזר בשירותים של אנשי מקצוע מומחים בתחום על מנת לוודא שאתם מתכננים ומקימים את הבריכה בצורה מוגנת ובטיחותית, כך שהבריכה העתידית תהיה עמידה ויציבה.

 

יש לכם דירת גן – התאימו את הבריכה בעזרת מומחה

תושבי דירת גן המתכננים להקים בריכה בבית שלכם? אנו ממליצים לכם להתאים את הבריכה באמצעות מומחה. בעל המקצוע יוכל לייעץ לכם, בזכות הידע והניסיון הרב שלו, על בחירת סוג בריכה מתאימה לדירת הגן שלכם, על אופן ההקמה האופטימלי, ועל פרטים נוספים שיש לשים לב אליהם כמו תאורת לד לבריכה, אביזרי בטיחות לבריכה, וכן הלאה.

 

לסיכום

לסיכומו של עניין, אנשים מקצועיים בתחום תכנון והקמת הבריכות יוכלו לסייע לכם במענה לשאלה איך להתאים את הבית לבריכה. תוכלו לפנות עוד היום לאנשי המקצוע של סאקויה ולהנות ממענה מהיר, אדיב, ואיכותי, על מנת לוודא שההתאמה של הבריכה לבית שלכם תהיה אופטימלית.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?