בריכה פרטית בגינה

תוכן עניינים

מי מאיתנו לא חולם על בית פרטי גדול, עם מקום לילדים לשחק בו, עם חצר או עם גינה? ובכן, תרשו לנו להוסיף לחלום הזה גם בריכה פרטית. בריכה פרטית תשדרג את החצר שלכם בבית לא רק מבחינה עיצובית, כאשר תהפוך אותה למרשימה ואלגנטית יותר, אלא גם תהפוך את חווית השהות שלכם בבית למהנה בהרבה יותר. כך, תוכלו לטבול בבריכה בכל זמן שרק תרצו, בוקר, צהריים או ערב, בכל יום בשבוע, מבלי לחכות לנסיעה לצימר או לבית מלון. אז איך בונים בריכה פרטית בגינה, מה הם הדגשים בעיצוב שלה, ומה הם סוגי הבריכות? כל הפרטים בכתבה הבאה.

 

בריכה פרטית בגינה - סאקויה בריכות
בריכה פרטית בגינה – סאקויה בריכות

 

בניית בריכה פרטית בגינה

תהליך בניית הבריכה הפרטית בגינה מורכב ממספר שלבים מרכזיים.

 

חפירה

השלב הראשון הוא חפירה, בו הקבלן חופר את השטח על פי הגודל של הבריכה. בדרך כלל בשלב זה מוסיפים בהיקף החפירה מטר נוסף, וחופרים גם מקום לחדר המכונות שעל יד הבריכה.

 

יציקה

לאחר מכן, יוצקים בטון, בשלב זה בדרך כלל גם שותלים צינורות אינסטלציה וחשמל בבטון.

 

איטום

שכבות איטום שונות, כאשר כדאי לוודא כי מדובר בחומרים עם תו תקן איכותי.

 

בדיקת הצפה

בשלב זה חשוב לבדוק כי הבריכה אכן אטומה לחלוטין, לפני שקבלן האיטום יצפה בפסיפס את הבריכה. על כן, ממלאים את הבריכה ולאחר מכן מסמנים את קו הגובה. מחכים כמה ימים ולאחר מכן מוודאים כי המים אכן נשארים באותו קו גובה, ולא – יש להוסיף שכבת איטום לפני המעבר לצעד הבא.

 

ריצוף וגימורים

כעת מצפים את הבטון בחיפויים שונים, על פי מטרות העיצוב שלכם.

 

עיצוב בריכה ביתית בחצר

עיצוב הבריכה נוגע בעיקר לבחירת האריחים לחיפוי הבריכה שלכם – תוכלו לבחור בין אריחי שיש, לאריחי קרמיקה. נוסף לכך, תאורת הבריכה, מלבד היותה מספקת את תפקידה העיקרי הלוא הוא להאיר, מהווה פריט עיצובי בבריכה בפני עצמו שיש לתת עליו את הדעת.

 

הבריכות האפשרויות בבית שלכם

בריכת פיברלגס

בריכה זו היא מעין אמבטיה גדולה, והיא מגיעה מוכנה לשתילה בקרקע, כלומר ללא צורך בבנייה. קבלן הבריכות יחפור ויכין את התשתית לבריכה שלכם, על פי גודל הבריכה והמפרט שלה. כאשר מקום הבריכה יהיה חפור, החברה שממנה קניתם את הבריכה תגיע ותמקם את הבריכה בעזרת מנוף. בריכה זו תחזיק בביתכם שנים רבות והיא איכותית ביותר.

 

בריכה מתועשת

בריכה זו עשויה ביריעות פי וי סי, והיא מגיעה למעשה בחלקים שונים, כאשר מרכיבים אותה ממש במקום. כדאי לדעת כי בניית בריכה מתועשת אורכת ברוב המקרים כשבוע ימים.

בית עם נוף לבריכה שלכם

כאשר הבריכה הפרטית תהיה ממוקמת בחצר הבית שלכם, תוכלו להנות מבית עם נוף לבריכה שלכם ובכך בעצם לקפוץ לבריכה בכל זמן שרק תרצו. יש יותר טוב מזה?

 

לסיכום

לסיכומו של עניין, בניית בריכה פרטית בבית שלכם היא לחלוטין פעולה שכדאי לכם לעשות אם יש לכם את האמצעים והמקום בבית המאפשרים זאת. צרו קשר עוד היום עם אנשי הצוות המקצועיים של סאקויה בריכות, ותוכלו להנות מתכנון מפורט לבניית הבריכה שלכם תוך שירות מהיר, אדיב ואיכותי.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?