איך לאטום בריכת שחיה ביתית

תוכן עניינים

כאשר ניגשים לבנות בריכת שחייה ביתית, חשוב לשים לב לאיטום נכון ואיכותי של הבריכה. תהליך זה חשוב כל כך משום שהוא משפיע על אורך החיים של הבריכה הביתית שלכם, על שלמותה וכן על הבטיחות שלה. תהליך איטום חזק חשוב גם משום שהוא מהווה הגנה מפני חדירת מים, וגם מונע נזילות ונזקים פוטנציאליים ליסודות הבריכה שלכם.

נוסף על אלו, איטום איכותי חשוב משום שהוא שומר על איכות המים בבריכת השחייה שלכם, מפחית את הסיכון לזיהום של המים וגם שומר על האיזון הכימי בבריכה. מעבר לכך, איטום הבריכה תורם לאסתטיקה של הבריכה, שכן הוא עוזר לשמירה מפני דהייה לאורך זמן או לכתמים שונים העלולים להופיע על הבריכה. ואם כל זה לא מספיק – איטום ממזער את המאמץ והכסף שתצטרכו להשקיע בתחזוקת הבריכה או בתיקונים למיניהם. אז לאחר שהשתכנעתם בחשיבותו של איטום הבריכה שלכם – איך עושים את זה נכון?

סאקויה בריכות - איך לאטום בריכת שחיה ביתית

איטום בבריכת שחייה מתועשת

בכל מה שנוגע לאיטום בבריכות מתועשות, מומלץ להשתמש בפי וי סי, שכן חומר זה הינו חזק ובלתי חדיר, כך שאיטום באמצעות PVC יוכל להבטיח בלימה של המים באמצעות שכבות היריעות של הפי וי סי. כך, יימנעו דליפות ותהיה שמירה חזקה על איכות המים בבריכה שלכם. מלבד יכולת האיטום החזקה שלו, כיסוי PVC הינו בעל יתרונות נוספים כמו עמידות בפני נזקים כימיים, קרינת UV וגם תנאי מזג אוויר שונים.

 

איטום בבריכות בטון

מי מכם המתכנן לבנות בריכת שחייה פרטית מבטון, וודאי תהה לגבי איכות האיטום בה. אנו כאן כדי להרגיע אתכם, ולהסביר שבבריכות מסוג זה, מבצעים איטום של הבטון עצמו, כך שהפסיפס לבריכה והאריחים משמשים רק לנראות וליופי, כך שאין להם משמעות לאיטום.

איטום בבריכות בטון - סאקויה בריכות

החשיבות בספק טוב של PVC

איטום מפי וי סי הינו לא מספיק בפני עצמו, שכן יש לוודא שהוא מסופק ממקור איכותי. זאת על מנת להבטיח את העמידות של האיטום שלכם, ואת היעילות המקסימלית של ביצועי בריכת השחייה הפרטית שלכם. אם תטיבו לאטום את הבריכה שלכם עם פי וי סי איכותי, שיוצר בתקנים מחמירים, ללא פגמים, ועמיד בפני בלאי – תבטיחו את השלמות המבנית של הבריכה שלכם ואת העמידות שלה לאורך זמן.

בכל מה שנוגע לאיטום PVC, אצלנו לא מתפשרים על איכות, על כן, חברת סאקויה משתמשת ב- PVC של חברת העוגן, אשר נהנית מוותק עוד משנות ה- 50. מוצר זה הינו איכותי בעל תו תקן עולמי ונמכר בכל העולם, לצד ציודי PVC רבים לבריכות.

חברת סאקויה בריכות תספק לכם מתקינים מורשים של חברת עוגפלסט. מתקינים אלו עברו קורס מקצועי בהכשרת חברות העוגן, על מנת לספק לכם איטומי PVC הטובים ביותר. המתקינים שלנו יודעים לעבוד בצורה נכונה ומדויקת ועם 0 טעויות.

 

לסיכום

לסיכומו של עניין, איטום בריכה ביתית אינו עניין של מה בכך ויש לקחת אותו במלוא כובד הראש, על מנת להנות מבריכה בטיחותית, איכותית ומרהיבה. אנשי הצוות של חברת סאקויה בריכות יעזרו לכם לבצע תהליך זה על הצד הטוב ביותר. צרו עימנו קשר עוד היום ותיהנו משירות איכותי, אדיב ומקצועי.

Picture of סאקויה פרויקטים - בניית בריכות
סאקויה פרויקטים - בניית בריכות

מגשימים חלומות משנת 2008 מהתכנון ועד הקפיצה לבריכה תוך מענה על הציפיות והנאה מהדרך. אנו מבצעים פרויקטים מגוונים הכוללים תכנון גינות, בניית בריכות שחיה בליווי מהנדס הבניין של החברה – ללא פשרות באיכות ובטיחות הפרויקט, הקמת דקים איכותיים ומעוצבים וכל דבר נוסף שהייתם רוצים לראות בגינה או בחצר שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקשרו אלינו עכשיו ואחד מהמומחים של סאקויה בדרך אליכם!

*ההגעה אליכם היא לאחר שיחה והחלטה שיש צורך בהגעה מיידית (ניתן לטפל בחלק מהנושאים בטלפון)

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

לנציג >>
1
לחצו עליי לעזרה
היי,
איך אפשר לעזור לכם?